וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אבו עביד הפך לקאלט, הרוש ממשיך להתאמן

29.1.2015 / 9:52

במכבי נתניה מצאו דרך לחבק את השחקן הצעיר: חיקוי של תנועת התסכול מהמשחק מול בית"ר. בקבוצה מקווים שהשוער יישאר: "הצענו לטביב פתרונות שונים, אבל הוא רוצה את הכסף במלואו ועכשיו"

one

אחרי שרשם מאה אחוזי הצלחה והצליח להעמיד את שחקני מכבי נתניה בצורה מצוינת מבחינה הגנתית, עובר רוני לוי להנעת כדור ולטיפול בחלק ההתקפי. באימון אתמול (רביעי) הקרין מאמן מכבי נתניה קטעים ממשחקה בעבר של מכבי חיפה מול אוקזר, וביקש לשים לב ליכולת של הקבוצה להניע כדור ולהתקדם אתו לחלק הקדמי. בהמשך תרגלו השחקנים את הדברים על כר הדשא לקראת המשחק בשבת מול הפועל פתח תקוה. לוי אמר לשחקנים: "הייתי מרוצה ממה שביצעתם במשחק ההגנה. מהעמידה ומהסגירות. עכשיו צריך גם לטעום קצת בכל הקשור להנעת הכדור ולמשחק ההתקפה".

שחקנים במכבי נתניה המשיכו לגונן על איאד אבו עביד ודאגו לוודא שכל ההמולה אליה נקלע לא תפגע ביכולת שלו. "הוא בחור צעיר, שבערב אחד הפך מאנונימי עבור מרבית אוהדי הספורט בארץ לדמות מוכרת, ולכן צריך לשמור עליו ולראות שהוא לא לוקח את מה שעבר למקומות לא טובים", אמר שחקן ותיק בקבוצה. כדי לוודא שהוא במצב רוח טוב, הרבו שחקנים בקבוצה לחקות את תנועות הכעס והתסכול של המגן בזמן שנזרקו עליו חפצים והוא עשה סימנים במגרש כאילו הוא רוצה לרדת מכר הדשא. אבו עביד לקח את זה ברוח טובה מאוד. בסך הכול, ציינו השחקנים כי האווירה במועדון השתנתה פלאים בזכות שש הנקודות, וזאת על אף שחוסר הוודאות באשר לעתיד הכלכלי נותר כשהיה.

בכל הקשור לאריאל הרוש, רוני לוי החליט שכל עוד אין לו אפשרות לשתף אותו והסיפור עם אלי טביב לא מסתדר, הוא יתייחס לשניר דורי כשוער הראשון של הקבוצה וייתן לו גיבוי מלא. הרוש הגיע אתמול להתאמן, אף שנגרע על ידי ההתאחדות מרשימת סגל הקבוצה. "אלי טביב ממשיך להתעקש על שלו", אמרו במכבי נתניה. "הצענו לו פתרונות שונים, אבל הוא רוצה את הכסף במלואו כאן ועכשיו".

אריאל הרוש (במרכז, למעלה) עמית בן שושן שחקני מכבי נתניה ביציע. מגד גוזני
מתי הוא יחזור למגרש? הרוש ביציע/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully