וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן שטף במחצית: "לא איכפת לכם איך שאתם נראים?"

מאמן הפועל תל אביב גער בשחקנים. אחרי ההדחה, בקבוצה מיואשים: "אין כבר את דומב שאפשר להאשים. אם ניראה כך בדרבי, נחטוף תבוסה". ורמוט: "המצב מייאש. יש למאמן הרבה עבודה"

one

אלי כהן הבין אתמול (רביעי) את עומק הבור שאליו נפל אחרי ההדחה האומללה של הפועל תל אביב על ידי הפועל כפר סבא מהליגה הלאומית. במחצית המשחק, כהן שטף את השחקנים, ואמר להם: "לא אכפת לכם איך שאתם נראים?! תראו לי לפחות שאתם רוצים לנצח". בעקבות ההדחה אמר אחד השחקנים: "אין כבר את אסי דומב שאפשר להאשים. שחקנים פה לא מבינים את המצב של הקבוצה. אם נשחק כך, בדרבי נחטוף תבוסה".

צפו: כפר סבא הדיחה את הפועל ת"א מהגביע

אלי כהן: "לילד הזה לא פיללתי. אנחנו מתחילים סרט מלחמה"

לוח התוצאות: הפועל תל אביב 0 - הפועל כפר סבא 2. ברני ארדוב
""אנחנו בתקופה כזו שהכול הולך בה קשה"/ברני ארדוב

גם גילי ורמוט לא שמר דברים בבטן, ואמר לאחר המשחק: "אנחנו לא מספיק טובים, ויש למאמן הרבה עבודה. בשביל זה הוא בא. הוא עוד לא מכיר את כל השחקנים ועוד לא סגור על איזו שיטה לשחק. הוא עוד לומד, אולי בדרבי הדברים ייראו יותר טוב". הקשר התייחס לעובדה שהאדומים יסיימו את העונה ללא תואר, ואמר: "התואר שלנו יהיה פלייאוף עליון, לזה צריך לכוון וזה עדיין פתוח מאוד. ההדחה מאוד מאכזבת אותי כי קיבלנו הגרלה נוחה, קבוצה מהליגה השנייה אצלנו בבית. אנחנו בתקופה כזו שהכול הולך בה קשה. אנחנו לא מצליחים להבקיע, ובחצאי מצבים אנחנו סופגים. יש תקופות כאלה בכדורגל, מי כמוני יודע. בכל שנה יש משברים, אבל זה תמיד בר מהפך. המצב מייאש, אבל אסור להוריד את הראש. אם ננצח בטעות את הדרבי, כל העונה יכולה להתהפך עוד פעם. ניצחון אחד משנה את הכול".

ורמוט התייחס גם לצהוב שספג: "אסור לי לדבר עם שופטים. אולי העונה אני קצת מדבר יותר, אני לא שם לב לדברים האלה, אלא מתרכז בלהיות טוב ולעזור לקבוצה. אם כקבוצה נהיה דבוקה אחת, יהיה קל לכל אחד לבוא לידי ביטוי". ורמוט סיים עם התייחסות לדרבי ביום שני: "אנחנו אנדרדוג מובהק בדרבי הזה, אבל ניתן את הכול בשבילנו ובשביל האוהדים. בעונה שעברה ניצחנו רק את הדרבי האחרון, אבל בכל הדרבים היינו לא פחות טובים, אם לא יותר טובים. אנחנו חלילה לא מרימים ידיים לפני הדרבי, אנחנו באים לתת הכול ויהיה משחק מעניין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"אנחנו אנדרדוג מובהק בדרבי הזה, אבל ניתן את הכול בשבילנו ובשביל האוהדים". גילי ורמוט/ברני ארדוב

לקראת הדרבי, המאמן החדש של האדומים רחוק מלגבש הרכב. נראה כי ישראל זגורי, שלא מצליח לשחזר את היכולת מהעונה שעברה, והקפטן שי אבוטבול ישלמו את מחיר הפסד. גם ליאור לוי צפוי לחזור על חשבונו של מוחמד אבו אל היג'א ששוב אכזב אתמול. גם החלוץ החדש, אמידו בלדה, ספג לא מעט ביקורות אתמול מהשחקנים בקבוצה. "השחקנים שדודו דהאן הביא הם הכי רחוק משחקני חיזוק", אמרו. "ביטון לא בכושר, בלדה חלש מאוד ואם מחתימים את הבלם הניגרי, צריך להקים ועדת חקירה".

כהן עדיין מחפש רכש ומעוניין להחתים מגן שמאלי עם אפשרות אפילו לשחקן זר. למרות היכולת הטובה שהציג פיליפ מנה אתמול, כהן עדיין נחוש למצוא קשר אחורי. יורחן קולין יהיה רשאי לעזוב לכל קבוצה עד תום חלון העברות, ואם תהיה קבוצה שתהיה מכונה לקלוט אותו, הוא יעזוב את האדומים.

ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully