וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בלבול יעזוב בתום העונה. סערה בעקבות ההתנהלות בפנדלים

29.1.2015 / 8:07

אחרי ההדחה מהגביע, המאמן לשחקנים: "המטרה שלנו להגיע לאירופה". שחקנים יצאו נגד חבריהם ("פחדנים"). מדו התחמק, צוצאליץ' בעט פצוע והועדף על פני אבוחצירא וטואטחה. בוקולי: "זה מה יש. נתמודד"

one

העונה של מכבי חיפה נגמרה אתמול (רביעי) סופית. זה קרה מוקדם מהצפוי, אפילו ביחס לתחזיות השחורות ביותר של המועדון. במועדון יצטרכו לאגור לא מעט כוחות להמשך ואולי לסיים במקום הרביעי, בתקווה שעם מעט מזל הוא גם יוביל אותם לאירופה. השלכות מהמשחק אתמול כבר יש. מרקו בלבול, שהסיכוי שלו להמשיך כמאמן גם בעונה הבאה היה קטן בכל מקרה, הודח בשלב מוקדם וכעת בוודאות ימונה לו מחליף. במועדון הדגישו אתמול כי ברור שנושא המאמן לעונה הבאה כלל לא עומד על הפרק, אבל כבר עתה ברור שברשימות של המועדון נמצאים מאמן קריית שמונה, ברק בכר, ורוני לוי, למרות חוזהו בעונה הבאה בנתניה. חלק מהשחקנים סבורים כי לא מדובר בבעיה במאמן, אלא בסגל בינוני ורחב מדי.

בלבול עצמו כינס את השחקנים לאחר ההפסד, וניסה לעודד את שחקניו: "נגד מכבי תל אביב, נגד באר שבע שניצחנו ובמשחק אמש אותו הפסדנו בפנדלים, בהרבה חלקים של ההתמודדויות היינו טובים מהיריבות ויכולנו לנצח. יש לנו מטרה להגיע לאירופה. הוכחנו שיש לנו את היכולת. המשחק אמש הוא כבר היסטוריה ואנחנו עם הפנים קדימה. דרך המשחקים הבאים אפשר לעמוד במטרות ולהגיע למקום המוליך לאירופה".

עירוני קרית שמונה העפילה לרבע גמר גביע המדינה

בלבול: "היינו הרבה יותר טובים מקרית שמונה ולא הגיע לנו להפסיד"

בקרית שמונה זעמו: "אולי הפנדל לזכותנו לא היה מוצדק, אבל למה צריך להחזיר?"

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
"עוד לפני הפנדלים, הרגשת שיש להם יותר סיכוי". שחקני מכבי חיפה מאוכזבים/אדריאן הרבשטיין

האכזבה אתמול בחדר ההלבשה של הקבוצה הייתה גדולה. יוסי בניון לא בעט פנדל משום שהיה מותש לאחר 120 דקות ("קשה לבוא אליו בטענות"), אבל במועדון היה מי שהביע כעס על ההחלטה של בלבול לאפשר לאדין צוצאליץ' לבעוט למרות שהוא סובל ממתיחה. עידן ורד שלא בועט פנדלים בדרך כלל, לא נכלל גם הוא בין החמישה. חלק מהשחקנים העביר ביקורת על חבריהם, ולאו דווקא על שחקן ספציפי. "כשמרקו ואנטמן שאלו מי רוצה לבעוט, ראית שחקנים שמצביעים וראית כאלה שהולכים אחורה. היה עדיף להחמיץ פנדל מאשר להיות פחדן ולהתחמק", אמר אחד השחקנים. המאמן מיקם את שמעון אבוחצירא חמישי ברשימה, כשטאלב טואטחה היה שישי ודקל קינן שביעי. שחקנים סיפרו כי גם מדו לא נראה מתלהב לבעוט.

"עוד לפני הפנדלים, הרגשת שיש להם יותר סיכוי. יכול להיות שהשחקנים כאן לא יודעים לעמוד בלחץ. זה מה שמאפיין את הקבוצה העונה", אמר אחד השחקנים. "כשהשופט שרק לפנדל, אנשים הורידו את הראש כי הבנו שקשה להתמודד עם שופטים העונה, אבל השוונו ואפשר לכעוס רק על עצמנו. מה שקרה בפנדלים זה כבר סיפור אחר. אין לקבוצה הזו מספיק אנרגיות בשביל לזכות בתואר השנה. לא חשבנו שהעונה תסתיים מוקדם, בטח לא בינואר".

"לא ציפינו להגיע למצב הזה, אבל צריך להמשיך עד הסוף. אי אפשר לקום מחר ולהגיד שזה נגמר. חבל לכולנו, אנחנו מאוכזבים מאוד. לא ציפינו לזה, אבל זה מה שיש בינתיים", סיכם גוסטבו בוקולי, שההערכה היא שיודיע על פרישה בתום העונה ויקבל תפקיד מקצועי במחלקת הנוער. "אנחנו לא צריכים אף אחד שיגיד לנו שזה לא מספיק. זו לא מכבי חיפה. אנחנו צריכים להתמודד עם זה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ניצחון אחד בלבד בשבעה משחקים. מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין

שכטר טרם שוחרר, הערכה: יגיע בתחילת השבוע

בלבול, שרשם ניצחון אחד בלבד בשבעה משחקים כמאמן הקבוצה, עוד רוצה לחזק את הקבוצה, אבל לא בטוח שמלבד העברת אברהם פאס הוא יקבל אישור לכך. שחקנים אמרו אתמול כי "במצב הנוכחי, בטח שלא נרד ליגה. דקל קינן שחקן טוב מכל רכש בינוני שיביאו. אין שום טעם לעשות שינויים אחרי שהעונה נגמרה". לגבי איתי שכטר, שאמור לעבור בכל מקרה, כעת נתון הנושא לדיון כספי בין הצדדים. בחיפה מאמינים שהעסקה תושלם והשחקן ינחת עד יום ראשון בישראל.

שני הצדדים היו המומים באותה מידה ממופע השיפוט של ארז פפיר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully