וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיימוב: "אולי הפנדל לזכותנו לא היה, אבל למה צריך להחזיר?"

28.1.2015 / 23:57

למרות ההעפלה הדרמטית לרבע גמר הגביע, גם בקרית שמונה השתוממו מתצוגת השיפוט האיומה. חיימוב: "בניון אמר לי אישית שלא היה פנדל". ברק בכר: "מנסים לחפש יריבות ביני ובין שרצקי"

אדריאן הרבשטיין

עירוני קרית שמונה המשיכה את העונה המצוינת שלה, כשגברה הערב (רביעי) על מכבי חיפה 1:3 בדו קרב פנדלים, אחרי 1:1 בתום 120 דקות, והבטיחה לעצמה מקום ברבע גמר גביע המדינה. החבורה העיקשת של ברק בכר לא הרשימה, אך הצליחה לעלות ליתרון בזכות פנדל מפוקפק ונגיעת יד שלא הייתה של גוסטבו בוקולי, שאפשרה לרועי קהת להעלות אותה ליתרון 0:1 בהארכה הראשונה.

ארז פפיר, בערב שירצה לשכוח מהר מאוד, פסק על פנדל לא פחות תמוה לזכות יוסי בניון בחלק השני של ההארכה, אך גיא חיימוב היה הגיבור של סגנית המוליכה בדו קרב הפנדלים, והעניק לה שוב מקום בשלב הבא.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
אפשר לחייך. ברק בכר/אדריאן הרבשטיין

"משחק מעייף, קשה", סיכם המאמן ברק בכר. "הייתה לנו שליטה קטנה, אבל זה היה לכאן או לכאן. מאוד כיף לנצח אחרי מאמץ כזה. היינו יותר טובים במחצית הראשונה, מתוק לנצח ככה, הזכרונות מההפסד בגמר הגביע עדיין טריים, אבל היה לנו מזל הפעם".

על היכולת של גיא חיימוב: "חיימוב היה אדיר, עוזר המאמן שלנו ידע בדיוק לאן כל אחד יבעט, הוא עזר לו לנחש לאן יבעטו.

לגבי השיפוט: "ההרגשה הראשונית היא שלא הייתה פנדל, זה היה נראה כמו הצגה, אבל זה כבר היסטוריה. אני מעולם לא מתלונן על שופטים".

על האפשרות שקבוצתו תתחזק: "ראינו היום שבלי רוצ'ט ואלקיים קרית שמונה עדיין קבוצה טובה. כבר דשנו בזה, מנסים לחפש מריבות ביני לבין איזי, אבל יש לנו קבוצה טובה.יש לנו אחלה סגל, ואם זה כנראה שנרוץ עד הסוף, אלא אם כן יעלה משהו מעניין.

על ההעדפות שלו בהגרלה: "אנחנו רגילים להגרלות קשות, כך שזה לא באמת משנה. יש לנו עבודה קשה עד הגמר. הענקנו קצת נחת לתושבי הצפון שסבלו מאוד ביום-יומיים האחרונים".

עוד באותו נושא

קרית שמונה ניצחה 1:3 את מכבי חיפה בפנדלים ועלתה לרבע הגמר

לכתבה המלאה
שחקני עירוני קרית שמונה מניפים את השוער גיא חיימוב. אדריאן הרבשטיין
הגיבור של קרית שמונה. חיימוב מונף באוויר/אדריאן הרבשטיין

גיא חיימוב הוסיף: "אני שמח שבאמת הצלחנו אחרי השוויון לנצח, זה היה מאוד חשוב. אנחנו ממשיכים את הדרך בגביע. האמת יצאה לאור. אולי לא היה פנדל של בוקולי, אבל לא צריך להחזיר אותם. יוסי אמר לי אישית שלא היה פנדל, אבל ממשיכים הלאה. כבר הוכח שאנחנו מסוגלים לעמוד בשני משחקים בשבוע. עם האמונה והעבודה הקשה שאנחנו עושים אפשר ללכת הלאה. אנחנו עושים דבר מדהים בשנתיים האחרונות, גם בעונה שעברה הוגרלנו רק מול קבוצות מליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully