וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת - מ.ס אשדוד: דויד סולארי חוזר, סירושטן ייעדר

28.1.2015 / 21:29

קלינגר יקבל בחזרה את החלוץ שנעדר מול מכבי תל אביב, אף יחסר את הקשר הסובל מפציעה במפשעה. אחרי שהדיחו את מכבי נתניה בסיבוב הקודם, הצפוניים חולמים על סנסציה נוספת (ה', 20:30, 5+ לייב)

שחקני מכבי אחי נצרת. ניב אהרונסון
יחגגו פעם נוספת? שחקני אחי נצרת/ניב אהרונסון

מכבי אחי נצרת המדורגת במקום השישי, תנסה להפתיע מחר בביתה את מ.ס.אשדוד, כשתארח אותה במסגרת שמינית גמר גביע המדינה, באיצטדיון בעילוט. בסיבוב הקודם הדיחו השחקנים של המאמן ניסן יחזקאל, את מכבי נתניה מליגת העל וגם הפעם ינסו לרשום סנסציה נוספת. בהרכב נצרת משחקים שחקנים רבים עם עבר בליגת העל, כמו הבלם שי מיימון, הקשרים עלי חטיב ואלן מסודי וכן החלוץ עידו אקסברד שנמצא בכושר מצוין.

הרכב משוער: עומרי אלון, אנס דאבור, שי מימון, סביטי ליפנייה, עוביידה אבו רביע, אמג'ד סלימאן, אדהם האדיה, עלי חטיב, דייויד גומז, אלן מסודי, עידו אקסברד.

דויד סולארי שחקן מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
חוזר. סולארי/ברני ארדוב

בסיבוב הקודם נזדקקה אשדוד ל-120 דקות ודו קרב של בעיטות מ-11 מטר, כדי לגבור על הפועל חיפה בחוץ ולהעפיל לשמינית הגמר. לאשדוד מצפה משחק חוץ לא פשוט נגד אחי נצרת והמאמן ניר קלינגר צפוי להשתמש בהרכב החזק ביותר העומד לרשותו. קלינגר, שלא תירגל הרכב באימון המסכם, יחסר את מיקי סירושטן שעדין פצוע בשרירי המפשעה, אך יקבל בחזרה את דויד סולארי, שלא נכלל בסגל נגד מכבי תל אביב בשבת שעברה בשל פציעה.

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, רחמים צ'קול, אלכסנדר דוידוב, גדי קינדה, אור אינברום, דויד סולארי, מיכאל אוחנה, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully