וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה ואוגו התעמתו והוחלפו, לוי: "הנסיבות לא מעניינות"

שחקני הפועל באר שבע דחפו זה את זה והתפייסו, המאמן הגיב במהירות: "נבדוק מה קרה". סיראז' נאסר חגג את שער הניצחון: "גול כזה הוא מלא באמוציות". סילבס התאכזב: "המשחק היה שקול"

one
אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע מול רעננה. מגד גוזני
אירוע חריג. ברדה/מגד גוזני

הלחץ בהפועל באר שבע נותן את אותותיו. במהלך המחצית הראשונה של המשחק הערב (רביעי) התפתח עימות חריג בין שניים משחקני הקבוצה, הקפטן אליניב ברדה והקשר ג'ון אוגו. רגע לפני הירידה להפסקה, במצב של 0:0, ברדה העיר לאוגו, שלא נשאר חייב וניסה לתקוף אותו.

השניים החליפו דחיפות, אך השחקנים הפרידו לפני שהעימות גלש לפסים אלימים יותר. אלישע לוי הגיב בתקיפות בהפסקה, והחליט להחליף את שניהם לקראת המחצית השנייה. דובב גבאי ורועי גורדנה נכנסו במקומם. לאחר שהמשחק נגמר ב-0:1 דרמטי לזכות באר שבע, ברדה סירב להתראיין.

לאחר העימות ביניהם במחצית שוחחו אליניב ברדה וג'ון אוגו. בבאר שבע טוענים כי לאחר דברים קשים שהחליפו בניהם השניים שמו את העימות מאחוריהם. ברדה ניגש לקהל בסיום והודה להם על התמיכה לאחר התקרית בין השניים. "ויכוחים כאלה קרו ויקרו. נכון שהיה פה משהו חריג אבל ברדה יודע לשים את האגו בצד לטובת הקבוצה".

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. מגד גוזני
יכול לחייך. אלישע לוי/מגד גוזני

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי אמר בסיום: "היום הייתה לנו גם יכולת, בטח בחצי השני. נראינו הרבה יותר טוב. מבחינת הגביע, קיבלנו את הקבוצה הכי קשה. מהמשחק הזה אני לוקח את ההעפלה אבל גם את הרוח והנחישות שהיו לנו בשלהי המשחק, ידענו להיות סבלניים ולנצח". על החלפתם של ברדה ואוגו אמר: "אני קודם כל מגיב למה שקרה, ולא מעניינות אותי הנסיבות. אבדוק מה קרה". על נסאר אמר לוי: "הוא נמצא פה בשביל הרגעים האלה. הוא עובד קשה ומי שעובד קשה מקבל את שכרו. מאוד שמחים בשבילו על שניצח את המשחק, ושמחים גם בשביל גבאי שנכנס". על הלחץ בבאר שבע אמר המאמן: "אפשר להבין, יש לנו הרבה מה להפסיד בסוג כזה של משחק, אנחנו רוצים לקחת את הגביע וזה לא דבר קל. השחקנים עשו מה שצריך". על ההגרלה אמר: "מה שבא - ברוך הבא".

כובש שער הניצחון סיראז' נסאר הוסיף: "לא יודע איך לתאר את התחושה. שמח לשחק ולהבקיע גול כזה חשוב, שמאוד משמח אותי. גול כזה הוא מלא אמוציות. לא אני מחליט מתי לשחק, בדקות שאני מקבל אני תמיד מנסה להוכיח ולא משנה באיזו מסגרת, בכל הזדמנות שאני מקבל אני מקווה להוכיח שיש לי מקום, וככה אמשיך". על היריבה רעננה אמר: "אנחנו חושבים הרבה, זה גביע, נוקאאוט, מפסידים והולכים, לא הלך לנו בליגה בזמן האחרון והניצחון הזה יכול לתת פוש גדול בליגה. אנחנו מאמינים שנחזור לנצח ונעלה את הרמה ביכולת. צריך לתת יותר גולים ולחזור לרמה מתחילת העונה".

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. מגד גוזני
אכזבה. סילבס/מגד גוזני

מאמן הפועל רעננה חיים סילבס: "הגענו לדי הרבה מצבים, גם הם, היה משחק שקול שיכול ללכת לפה או לשם. הקבוצה שלי יכולה להתמודד מול כל קבוצה, באר שבע עשו פעולה אחת שהספיקה לעלות לשלב הבא, חבל. באר שבע קבוצה טובה, יש להם שחקנים שכל אחד מהם יכול לייצר משהו. אני גאה בשחקנים. בליגה הכול צפוף ונזיל, אני לא מסתכל רחוק, מתסכלים על המשחק הבא, נגיע לאשדוד וננסה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully