וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקיאו ומייוות'ר נפגשו, בינתיים רק במשחק כדורסל

עולם הספורט מצפה לקרב בין האלופים המיתולוגיים, שנפגשו לראשונה הלילה במשחק בין ההיט לבאקס. פאקיאו: "הוא נתן לי את מספר הטלפון שלו, ואמר שנשמור על קשר". נציגיהם דנים בתאריך לקרב

כבר שבועות רבים מדברים חובבים האגרוף על אופציה למימוש אחד הקרבות הגדולים בהיסטוריה, בין הפיליפיני מני פאקיאו לאמריקאי פלויד מייוות'ר. ובכן, הלילה (בין שלישי לרביעי) השניים כבר נפגשו באותו אולם - אבל רק במשחק כדורסל.

פאקיאו ישב מאחורי ספסל מיאמי היט במשחק הניצחון 102:109 על מילווקי. במהלך המשחק הם אף נפגשו - והיו מאוד ידידותיים אחד לשני.

"הוא נתן לי את מספר הטלפון שלו", אמר פאקיאו, "ואמר שאנחנו צריכים לשמור על קשר". השניים מעולם לא נפגשו בעבר, אך כבר שוחחו בטלפון ביניהם. מנהלו של פאקיאו אמר ל-ESPN: "נפגשנו, דיברנו, אבל אני לא רוצה להגיד על מה. זאת שיחה פרטית. היא הייתה שיחה ידידותית, וזהו". זה מספר שבועות מנהלים הנציגים של שני האלופים המיתולוגים משא ומתן בנוגע לקרב ביניהם, כשהתאריך המדובר כרגע הוא 2 במאי 2015.

פאקיאו ומייוות'ר נחשבים לשניים מהמתאגרפים הגדולים בהיסטוריה. למייוות'ר בן ה-37 מאזן מושלם של 0:47 (26 נוקאאוט) ואילו לפאקיאו, שחגג 36 ב-17 בדצמבר, יש מאזן של 5:57 (38 נוקאאוט) ושתי תוצאות תיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully