וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: שלושה משחקים בסוף השבוע הקרוב

28.1.2015 / 11:10

ההאמרס והליונס, ביניהם יש יריבות מצוינת לאחרונה, ייפגשו ביום חמישי (20:00). עוד באותו יום (20:30), הרבלס ינסו לשמור על מאזן מושלם כשיארחו את באר שבע. במוצ"ש: מזכרת בתיה מול פתח תקוה (21:00)

רמת השרון האמרס. מגד גוזני
הפלייאוף מתקרב/מגד גוזני

אחרי סוף שבוע משובח של פוטבול, הליגה הישראלית חוזרת לעוד מחזור, שיכלול הפעם שלושה משחקים, כאשר אנו ממשיכים להתקרב לסוף העונה.

ביום חמישי ייערכו שני משחקים. הראשון ייצא לדרך בשעה 20:00 ברמת השרון (דודו דותן 10), שם ההמארס יארחו את ירושלים ליונס. בעונה שעברה, הפטישים ניצחו בשנייה האחרונה בעונה הסדירה והאריות בהארכה בחצי גמר הפלייאוף, כך שיש בין הקבוצות יריבות מסקרנת. הן תפגשנה שוב בהמשך החודש ולשני המשחקים צפויות להיות השלכות על המיקום בפלייאוף, כאשר לכל קבוצה יש סיכוי לסיים שנייה, אולם היא גם חוששת מנפילה עד למקום החמישי. האורחים צריכים למנוע מיותן קורן לרוץ הרבה וההגנה האחורית של ההמארס תנסה להתמודד מול התופסים של ירושלים.

עוד בחמישי (20:30, קראפט), יהודה רבלס תנסה לשמור על מאזן מושלם מול באר שבע בלאק סווארם, שמצדה חולמת על סנסציית העונה. ההתקפה של הנחיל די אנמית העונה וקשה לראות אותה מפצחת את הגנת המורדים. מנגד, סנדרו קלנדדזה יתקשה לעצור לבד את ההתקפה הכתומה וחייב לקבל עזרה מחבריו.

המחזור יינעל במוצאי שבת (21:00) כאשר מזכרת בתיה סילברבקס תארח את פתח תקוה טרופרס. שתי הקבוצות עם ניצחון בודד העונה ומי שתפסיד תיאלץ להיפרד כנראה מחלום הפלייאוף. זה יהיה מפגש בין שתי הגנות בינוניות, כאשר התקפת המסירה של פתח תקוה והתקפת הריצה של הסילברבקס צפויות להכריע את ההתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully