וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתמונות: אבי לוזון ממתין לשופטים במנהרת השחקנים

יו"ר ההתאחדות לשעבר נצפה מעיר לשופטים עם תנועות ידיים ביציאה ממנהרת השחקנים במהלך הדרבי. מנכ"ל איגוד השופטים: "הוא נמצא במקום שבו מותר לו להיות. אין מדובר בעבירה"

אבי לוזון עם שופטי הדרבי בפתח תקוה. החזית הכחולה 06, אתר רשמי
בר נתן, משמאל, לצידו של אבי לוזון והאצבע המונפת/אתר רשמי, החזית הכחולה 06

לא פעם מצא את עצמו אבי לוזון, יושב ראש מכבי פתח תקוה לשעבר ויושב ראש ההתאחדות לשעבר, מתמודד עם ביקורות לאור העובדה שהתעמת עם שופטים, אבל במשחק הדרבי אתמול (שלישי) קיבלנו בפעם הראשונה תמונות חד משמעיות לגבי התנהלותו של לוזון. בתמונות עצמן נראה לוזון יוצא מחדר צדדי בחדרי ההלבשה באצטדיון המושבה, ומעיר לצוות השופטים ובראשם דניאל בר נתן תוך שהוא מנופף בידו.

אבי לוזון עם שופטי הדרבי בפתח תקוה. החזית הכחולה 06, אתר רשמי
לוזון יוצא מחדר צדדי/אתר רשמי, החזית הכחולה 06

כזכור, ללוזון יש היסטוריה ארוכה עם השופטים. במהלך העונה שעברה פורסם כי לוזון נכנס לחדר ההלבשה של השופטים במהלך המשחק בין מכבי פתח תקוה למ.ס. אשדוד, ושוחח עימם בניגוד לנהלים. כאשר הוא נשאל לפשר הדברים, הוא אישר כי נכנס לחדר ההלבשה, אך הצהיר כי לא ביקר אותם או נזף בהם. במקרה אחר, שאירע בחודש נובמבר בשנה שעברה, ציין אלון יפת בדוח המשחק על דבריו במהלך המשחק נגד מכבי חיפה. "במסדרון המוביל לכיוון לחדר ההלבשה הגיע מר אבי לוזון, שלא היה רשום בטופס המשחק ופנה לעברנו (צוות השיפוט): 'לקבוצה אחרת היית שורק פאולים, מספיק עם השחצנות שלך'. בתגובה אמרתי לו שעדיף שיתרכז בקבוצה שלו וייתן לי לנהל את המשחק".

אבי לוזון סירב להגיב לדברים. מנכ"ל איגוד השופטים, יריב טפר, אמר בתגובה לתמונות: "מבדיקה שנערכה עם צוות השיפוט בעקבות התמונות שפורסמו באתר וואלה! עולה כי אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לשעבר נמצא במקום בו מותר לו להיות (לא מדובר בחדר השופטים, אלא במסדרון המוביל לעלייה לכר הדשא), ובדבריו לשופטים טרם העלייה למחצית השנייה מחה על המשחק האלים לטענתו מצד הפועל פתח תקוה. הדבר לא צוין בדוח השיפוט מאחר שאין מדובר בעבירה והאופן בו נאמרו הדברים היה סביר בנסיבות העניין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אבי לוזון עם שופטי הדרבי בפתח תקוה. החזית הכחולה 06, אתר רשמי
ועוד אחת מהמפגש בין השופטים ללוזון/אתר רשמי, החזית הכחולה 06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully