וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המנוחה בדרבי, אלכס טיוס חזר להתאמן

28.1.2015 / 10:47

במכבי תל אביב מאמינים שהשחקן שסבל ממתיחה קלה יוכל לעמוד לרשותו של הצוות המקצועי בחמישי ביורוליג. ג'ו אלכסנדר: "המשחק שלי ישתנה בהתאם לצרכים של הקבוצה ממני"

one

אחרי שניצחה שלשום (שני) בדרבי, מכבי תל אביב כבר עוברת להתכונן למטרה הבאה שלה: המשחק היוקרתי נגד ריאל מדריד. החדשות הטובות מבחינתה מגיעות מכיוונו של אלכס טיוס, שערך אתמול אימון ובקבוצה מאמינים שהוא יוכל לשחק מחר.

כזכור, טיוס התלונן על כאבים ברגלו לאחר משחק היורוליג בשבוע שעבר מול ז'לגיריס קובנה ועל כן הוא חשש להתאמן. ממצאי בדיקת האולטרסאונד שאליה נשלח גילו כי הוא סובל ממתיחה קלה בלבד, אולם בכל זאת השחקן קיבל מנוחה בדרבי השבוע. אתמול כאמור הוא שב להתאמן, כשבמכבי מדגישים כי הם מאמינים שהוא יוכל לשחק נגד הספרדים. כזכור, במהלך העונה ובעונה שעברה שררו לא מעט מחלוקות בין טיוס לצהובים סביב דרך הטיפול ומשך ההחלמה הנדרש מפציעות שמהן הוא סבל.

שחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס. קובי אליהו
התגעגעו אליו. אלכס טיוס/קובי אליהו

ריאל מדריד תנחת בישראל הערב, וג'ו אלכסנדר אמר לקראת ההתמודדות: "אני שמח לשחק מול ריאל מדריד. הולך להיות משחק טוב, ריאל היא קבוצה מצוינת עם סגל שחקנים מוכשר. כל משחק ביורוליג הוא חשוב וכל ניצחון משמעותי עבורנו. נבוא ונשחק חזק". ראשי מכבי תל אביב ציינו כי הם מרוצים מיכולתו של אלכסנדר, שאמר על כך: "אני שמח להיות פה ושהקבוצה מרוצה ממני. אנחנו יחידה אחת ואני מקווה שנצמח יחד. אני אלמד מה הם צריכים ממני והמשחק שלי ישתנה בהתאם לכך. ברור שזה לא קל ללמוד מהר תוך כדי תנועה, אבל אתה לומד כמה שיותר מהר ועושה את הכול כדי להצטרף ולעמוד בציפיות". על הניצחון בדרבי, אמר השחקן: "שמעתי על התתמודדויות בין שתי הקבוצות הרבה זמן, היה כיף לנצח ולהיות חלק מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully