וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כליבאת נפגש עם סכנין, אוהדי קרית שמונה ייכנסו הערב חינם

הקשר נפגש עם הירוקים שהודיעו כי לא יעזוב לצמיתות, ובהמשך נועד עם אבו יונס וקאסום. נמני לוחץ על נאנט להודיע על שחרור שכטר. הירוקים יצאו במחווה לאוהדים שמתגוררים בקו העימות

one

קשר מכבי חיפה, מוחמד כליבאת, נפגש הלילה (רביעי) עם הנהלת בני סכנין והצדדים החלו במשא ומתן להעברתו לקבוצה. כליבאת נפגש עם יושב ראש בני סכנין מוחמד אבו יונס ועם מנכ"ל המועדון חאלד (דוכי) קאסום, כשעוד קודם לכן הבהיר להנהלת מכבי חיפה כי הוא מעוניין לעזוב לקבוצה. בפגישה שנערכה אתמול בין הקשר לבין נשיא המועדון יעקב שחר וסגנו עוזי מור, קיבל כליבאת אישור לעזוב, אולם נשאל לאיזה קבוצה ירצה לעבור. כליבאת, המיוצג על ידי גלעד ורונן קצב, הבהיר כי הוא מעוניין לעבור לסכנין, כשבחיפה הבטיחו תשובה בסוף השבוע. קודם לכן הבהירה הנהלת חיפה לקשר ונציגיו כי הוא ישוחרר בהשאלה בלבד, ולא לצמיתות, כפי שדרש קודם לכן.

אלירן עטר נפגע בעינו באימון, יחמיץ את שני המשחקים הקרובים

אפשרות: מכבי חיפה תנסה להחתים את ססאר ארסו לעונה הבאה?

מוחמד כליבאת שחקן מכבי חיפה. טל לוי
ינדוד לסכנין? כליבאת/טל לוי

חיפה תארח הערב את עירוני קריית שמונה ללא אלירן עטר, שספג אתמול מכה בעינו, ינוח מספר ימים וצפוי להחמיץ גם את המשחק מול מכבי פתח תקוה. "התפתחה כאן מסורת שכמעט כל שחקן חדש שמגיע לכאן מושבת. למזלו של אלירן, לא מדובר בפציעה חמורה יותר", אמר אחד השחקנים. מרקו בלבול ממשיך לחפש בלם, אבל אם לא ימצא כזה עד יום ראשון, ההנהלה צפויה להודיע כי סגל הבלמים הנוכחי יישאר בקבוצה עד תום העונה ותתחיל בחיפוש אחר בלם לעונה הבאה.

מגעים ראשונים כבר נרשמו עם בלם בית"ר ירושלים סזאר ארסו, שמעוניין להגיע בעונה הבאה לקבוצה, תמורת פיצוי לאלי טביב כמובן. בשלב זה, טרם נרשמה התקדמות עם אברהם פאס מסכנין. לחיפה הוצע לחזור לאופציית מריו מלוצ'ה מהיידוק ספליט, אך היא מסרבת בשלב זה. לאחר שתתקבל החלטה אם להביא בלם, יוחלט מי מהבלמים ישוחרר.

בנושא איתי שכטר, במועדון טוענים כי מאמן נאנט, מישל דר זרקריאן, טרם קיבל החלטה סופית לגביו, אך הם מאמינים כי הוא ישוחרר בסוף השבוע הנוכחי. נציגו של השחקן אבי נמני היה אמור להחזיר תשובה סופית עד אתמול, אולם בשל העיכוב שנוצר הוא מנסה לזרז את האישור הסופי לשחרורו מהקבוצה הצרפתית. "נאנט יודעת שאין כאן בעיה של כסף. ברגע שהמאמן שלהם יסכים, הוא יהיה שחקן שלנו", אמרו בחיפה, בתקווה לקבל את התשובה הסופית עוד היום.

בראיון מיוחד לאתר הרשמי של מכבי חיפה עם הקשר מדו, התייחס השחקן למפגש הערב נגד עירוני קרית שמונה, ואמר: "אנו רוכשים כלפיהם כבוד, הם זכו בגביע שנה שעברה, נצטרך לתת את התצוגה הכי טובה שלנו על מנת לנצח את המשחק ולעבור לשלב הבא. אנחנו נצטרך את הקהל שלנו, שיתמוך בנו ויעודד אותנו". בתוך כך, המועדון החליט להעניק להערב כרטיס חינם לכל אוהד של קרית שמונה המתגורר בקו העימות בצפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully