וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בליברפול על שתי דריכות של קוסטה: "זה מלוכלך"

חלוץ צ'לסי דרך על צ'אן ושקרטל, רוג'רס זעם: "הוא לא היה צריך לעשות את זה". ברשת כבר מגחכים על התנהגותו. מוריניו חגג העפלה: "לא אדבר על השופטים כי ההתאחדות תמיד מענישה אותי"

באנגליה מגחכים על הדריכות של קוסטה

צ'לסי העפילה אמש (שלישי) לגמר גביע הליגה. זה הלך לה קשה מאוד, אבל בשיאו של המותחן, הבלוז וליברפול הלכו להארכה אחרי 0:0, ואז נגיחה של ברניסלב איבנוביץ' מהגבהה של אדן הזאר (94) הספיקה לה כדי להעפיל לגמר. היריבה הבאה תהיה שפילד יונייטד או טוטנהאם. אלא שמה שגנבו את מרבית ההצגה אלה צילומי הטלוויזיה שהראו כי דייגו קוסטה דרך במכוון על אמרה צ'אן ושקרטל, עורר את זעמם של אנשי ליברפול, אבל לא קיבל על כך כרטיס אדום.

ז'וזה מוריניו נזהר שלא לבקר את השופטים על אף שהייתה לו בטן מלאה בנוגע להחלטה שלא לשרוק לפנדל לזכות קבוצתו אחרי שבדקה ה-22 דייגו קוסטה נשלח לרחבה וספק הוכשל על ידי מרטין שקרטל. השופט אמנם התלבט, אבל לבסוף החליט שלא להצביע על הנקודה הלבנה.

"אם אני אדבר, אנשים יגידו: 'עוד פעם מוריניו'. אם אני אדבר, ההתאחדות האנגלית תעניש אותי כמו שהיא תמיד עושה", אמר מוריניו בסיום. "זה כל כך ברור כך שקשה לקבל את זה. אני צריך לשאול את עצמי למה. הדבר הכי חשוב הוא שניצחנו. האוהדים היו פנטסטים. זה מה שהיינו צריכים. יש הרבה משמעות לגמר בוומבלי. אני מקווה שהם יוכלו לעשות את זה גם בפרמיירליג ובליגת האלופות".

מוריניו המשיך וניתח את המשחק: "במחצית השנייה, היינו יותר טובים מהם, וגם בזמן ההארכה. אני רוצה להיות כן ולהגיד שהם היו במשחק. זו קבוצה טובה מאוד וברנדן עיצב את הקבוצה ואת סגנון המשחק שלה. בתחילת העונה הם לא הלכו בכיוון הנכון. הוא (רוג'רס) היה מספיק אינטליגנט לשנות וליצור קבוצה חדשה. זו קבוצה חדשה ויריבה קשה. אני אפילו שמח יותר מכיוון שעברנו קבוצה טובה בשני משחקים. ההבדל היה שער".

צ'לסי ניצחה את ליברפול 0:1 ועלתה לגמר גביע הליגה

שחקן ליברפול מרטין שקרטל מול שחקן צ'לסי דייגו קוסטה. רויטרס
ראש בראש. שקרטל וקוסטה/רויטרס

בצד השני, ברנדן רוג'רס ביקר את דייגו קוסטה שנראה דורך על שני שחקנים שלו במהלך המשחק, וטען שהוא נהג באלימות. "הוא שחקן בלתי ייאמן. ראינו שני מקרים שבהם הוא דרך על שחקנים. על אמרה צ'אן זה היה רע מאוד, הוא יכול היה בקלות לקפוץ מעליו, אבל הוא עשה משהו מלוכלך. עם שקרטל שוב, לא היה לו צורך לעשות את זה. הוא מספיק חכם. זה חבל מבחינתו".

על צמד המשחקים (הראשון הסתיים ב-1:1), אמר רוג'רס: "אני חושב שהיינו הקבוצה הטובה יותר בסיכום שני המשחקים. אני חושב שהשוער (קורטואה) הוא זכה שזכה בהתמודדות. חלק מהשחקנים שלנו היו טובים מאוד ויצרנו מצבים כדי להבקיע כמה שערים. השוער שלהם רשם כמה הדיפות וזכה להם במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully