וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל פרידמן ישחק בהפועל רובי שפירא חיפה

הקומיקאי בן ה-51 נרשם בהתאחדות לכדורגל, ערך בדיקות כשירות, הונפק לו כרטיס שחקן רשמי והוא הצטרף רשמית לקבוצה מליגה ג'. "שמחים ונרגשים לראות אותך איתנו", נמסר מהעמותה

טל פרידמן קומיקאי (שמאל) עם פאר שמילוביץ', דובר הפועל רובי שפירא חיפה. קרדיט: עמוד הפייסבוק של הפועל רובי חיפה, צילום מסך
פרידמן עם דובר הקבוצה, פאר שמילוביץ'/צילום מסך, קרדיט: עמוד הפייסבוק של הפועל רובי חיפה

הקומיקאי טל פרידמן יגשים בקרוב מאוד חלום ילדות. הקומיקאי בן ה-51 הצטרף לקבוצה הפועל רובי שפירא חיפה מליגה ג'. לא מדובר בבדיחה, אלא פרידמן נרשם בהתאחדות, ערך בדיקות כשירות, הונפק לו כרטיס שחקן והוא מצטרף רשמית לסגל הקבוצה.

בעמד הפייסבוק של "עיר הפועלים" נכתב שפרדימן פנה אל העמותה ואמר שחלום הילדות שלו הוא להיות שחקן כדורגל. כמו כן, טענו שם כי "הוא חזק, הוא יפה, הוא מהיר, הוא כשיר ובקרוב תוכלו לראות מככב על הדשא במדים האדומים של הקבוצה", ואמרו כי "חלומות נועדו כדי להתגשם ובקרוב מאוד יעלה הנער על הדשא ויקבל את דקות התהילה שלו. טל היקר, אנחנו שמחים מאוד ונרגשים לראות אותך איתנו, ברוך הבא למשפחה האדומה! משפחת הפועל רובי שפירא חיפה!".

פרידמן הוא אוהד שרוף של הפועל חיפה כבר שנים רבות ובקיץ האחרון רכש מניה בפרויקט קבוצת האוהדים של הפועל חיפה, שקמה כמחאה על התנהלותו של יואב כץ, הבעלים של המועדון המקורי. עכשיו, פרידמן יוכל גם להגשים חלום ילדות ולשחק בליגה ג'.

טל פרידמן קומיקאי ושחקן הפועל רובי שפירא חיפה. קרדיט: עמוד הפייסבוק של הפועל רובי חיפה, צילום מסך
נכנס לכושר טוב. פרידמן/צילום מסך, קרדיט: עמוד הפייסבוק של הפועל רובי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully