וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאציו שוב לא ריחמה על אינזאגי: הדיחה את מילאן מהגביע

שלושה ימים אחרי הניצחון בליגה, הביאנקוצ'לסטי עלו לחצי גמר הגביע עם 0:1 מפנדל של ביגליה (38) כשמעמדו של מאמן מילאן התערער עוד יותר. הרוסונרי לא ניצלו גם את הרחקתו של צאנה (45)

לוקאס ביגליה שחקן לאציו חוגג. GettyImages
דייק מהנקודה הלבנה. לוקאס ביגליה/GettyImages

לאציו ממשיכה ללוות את פיפו אינזאגי לדלת היציאה ממילאן. שלושה ימים אחרי הניצחון הביתי 1:3 על הרוסונרי בליגה, לאציו עשתה זאת גם בגביע והעפילה לחצי הגמר בזכות 0:1 קטן ויקר בסן סירו. היה זה ניצחון ראשון של הביאנקוצ'לסטי בסן סירו מאז דצמבר 2008. גם אז זה קרה בגביע, אך רק לאחר הארכה.

פיליפו אינזאגי מאמן מילאן. GettyImages
גם גליאני התייאש? פיליפו אינזאגי/GettyImages

מירוסלב קלוזה ובאלדה קייטה לא ניצלו שתי טעויות קשות של הגנת מילאן בפתיחה, כשמנגד מנע השוער אטריט ברישה מאלסיו צ'רצ'י וז'רמי מנז לכבוש. בדקה ה-38 סבל המגן מיכאלאנג'לו אלברטצי מחוסר מזל בהופעת הבכורה שלו העונה, כשנגע בידו וסידר ללאציו פנדל, אותו ניצל הארגנטינאי לוקאס ביגליה כדי לשבור בצורת אישית של שלושה חודשים.

הבלם האלבני לוריק צאנה ספג כרטיס צהוב שני והשאיר את לאציו ב-10 שחקנים בדקה ה-45, אבל מילאן המשיכה להחמיץ במחצית השנייה, גם לאחר כניסתו של קייסוקה הונדה היפני ושל הרכש סוסו שערך בכורה, ולא ניצלה את יתרונה המספרי. מנגד, קייטה עוד הדביק כדור לקורה, ברגע שהכעיס מאוד את אוהדי מילאן וגם את סגן הנשיא אדריאנו גליאני, שנטש את מקום מושבו בדקה ה-86. רמז עבה לאינזאגי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully