וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו: "ערן זהבי תמיד מוסיף, אבל שיחקנו טוב גם בלעדיו"

27.1.2015 / 22:52

מאמן מכבי תל אביב ביטל את הטענות ליכולת בינונית, והסביר את ההחלטה לא לפתוח עם כוכבו: "נתנו הזדמנות לאחרים". יצחקי: "גם באנגליה היו הפתעות, בגביע אין חיים קלים". נעים: "עמדנו יפה מאוד"

one

זה לא היה יפה, זה לא היה מרשים, אבל מכבי תל אביב יכולה לסמן וי נוסף, אחרי שגברה הערב (שלישי) 0:1 על הפועל אשקלון מליגה א' והעפילה לרבע גמר גביע המדינה לראשונה אחרי עשור. פחות משבוע לפני הדרבי, הצהובים שוב קרטעו ולא הרשימו, אך בסופו של דבר הצליחו להימנע ממבוכה עם שער נאה נוסף של ברק יצחקי, שחגג מול קבוצת נעוריו בדקה ה-84. ערן זהבי נכנס רק כמחליף והביא מפנה חיובי במשחק של האלופה, אך היכולת הייתה רחוקה מלהרשים. מנגד, הקבוצה של יובל נעים יכולה להיות מעודדת מאוד מהיכולת שגילתה.

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
נושם לרווחה. פאקו/קובי אליהו

"במשחקי נוקאאוט, הכי חשוב זה להמשיך הלאה", הודה מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן בסיום. "לא שיחקנו טוב היום, לא כבשנו עוד שערים, אבל 0:1 זה מספיק מול יריבה עיקשת וחזקה. ידענו שאשקלון טובה מהרבה קבוצות מהליגה השנייה. לא מצאנו את האיזון במרכז המגרש, וכשלא משחקים טוב בקישור זה מקשה עלינו. ערן זהבי תמיד מוסיף, אבל הקבוצה שיחקה טוב גם בלעדיו. אני מאמין בכל הסגל ולכן היום הצבתי את ההרכב הזה. נתתי לשחקנים אחרים הזדמנות להראות את יכולתם".

ברק יצחקי הוסיף: "האמת ששבשנים האחרונות לא הייתה הצלחה גדולה גביע, אבל זה היופי של הגביע, אין פייבוריטיות ומי שטוב במשחק נתון יכול לעלות שלב. אני שמח שעשינו את זה היום. מגיעה מילה טובה להפועל אשקלון, שלדעתי היא לא קבוצה של ליגה א', לא בשחקנים, לא באוהדים ובטח לא במאמן. קבוצה טובה מאוד שנתנה פה פייט. גם בליגה האנגלית ראינו שיש הפתעות, ובגביע אף פעם אין חיים קלים. אנחנו קבוצה טובה. זה שעלינו למקום הראשון זה בונוס על העבודה הקשה שלנו. אי אפשר לנצח בכל משחק 0:4 ו-0:3. אני מסתפק בזה".

עוד באותו נושא

גביע המדינה: מכבי תל אביב עלתה לרבע הגמר עם 0:1 על הפועל אשקלון

לכתבה המלאה
יובל נעים מאמן הפועל אשקלון. קובי אליהו
לא מאוכזב. יובל נעים/קובי אליהו

בצד המפסיד, יובל נעים לא התאכזב: "אני גאה בקבוצה שלי, קבוצה של גברים. באנו לשחק נגד הקבוצה הכי טובה בארץ בבלומפילד, ועמדנו יפה מאוד. היינו קצת לא מדויקים בחלק הקדמי. אני מאוכזב שספגנו שער מאוחר, אבל מסופק מהצורה בה עמדנו ונסתכל קדימה".

על הטענה שביצע חילופים מאוחרים: "חיכינו, החילופים היו מתוכננים להארכה, אבל כשסופגים שער דקה 85, תמיד אפשר לומר שהיינו צריכים לעשות חילוף מוקדם יותר. שיחקנו נגד הקבוצה הכי טובה בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully