וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן מתכונן לבכורה, לחץ בהפועל תל אביב: "רק ניצחון ירגיע"

המאמן יערוך בכורה מאחורי הקווים בגביע נגד הפועל כפר סבא מהלאומית (19:00, ספורט 5+ לייב), השחקנים יודעים: "אם נעוף, תהיה עוד סיבה לחגוג עלינו". התלבטות בין יורחן קולין למתן אוחיון

שחקני הפועל תל אביב. מגד גוזני
חייבים ניצחון. שחקני הפועל תל אביב/מגד גוזני

אחרי סערת איל ברקוביץ' בתחילת השבוע והחלפת המאמן אסי דומב על ידי אלי כהן, תנסה מחר (שלישי) הפועל תל אביב לעבור את הפועל כפר סבא בשמינית גמר הגביע ולהחזיר קצת שקט למועדון האדום.

מאז שכהן נכנס לתפקיד הוא ניסה כל מיני קומבינציות בהרכב ועדיין לא ברור כיצד יפתח מחר בסופו של דבר. נראה שכהן מתלבט בהגנה בין יורחן קולין לבין מתן אוחיון, כשיש גם אפשרות שהאחרון שוב יפתח כמגן ימני. גם במרכז המגרש השריף עדיין לא החליט כיצד יפתח, כשברור שהוא רוצה לחץ על היריבה כבר מתחילת המשחק. רוטציה לקראת הדרבי גם באה בחשבון אצל המאמן. עושה רושם שהמאמן ימשיך עם פיליפ מנה ושי אבוטבול בקישור ההגנתי. רמזי ספורי, ישראל זגורי וגילי ורמוט ככל הנראה ישלימו את הקישור. בחוד עדיין לא ברור אם דודו ביטון יפתח או אמידו באלדה יעלה בהרכב. בכל מקרה נראה שהשניים ישחקו, אך לא יחדיו.

"רק ניצחון יחזיר קצת השקט למועדון הזה", אמר אחד השחקנים היום. "אם נודח מהגביע זה תהיה עוד סיבה לחגוג עלינו בתקשורת".

הרכב משוער, הפועל תל אביב: אפולה אדל, מוחמד אבו אל היג'א (יורחן קולין), מתן אוחיון, סארי פלאח, אברהם צ'וקול, שי אבוטבול, פיליפ מנה, רמזי ספורי, גילי ורמוט, ישראל זגורי, אמידו באלדה (דודו ביטון).

אלי כהן מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
מתכונן לבכורה. אלי כהן/קובי אליהו

הפועל כפר סבא תגיע לבלומפילד מהמקום השני בליגה הלאומית וכשהיא ללא הפסד כבר חודש וחצי. הקבוצה מהשרון זוכרת את המפגש הקודם מול האדומים בגביע, לפני כשנתיים, אז טוטו תמוז כבש בפנדל בלויטה והעלה את הפועל תל אביב לרבע הגמר. כ-1,000 ירוקים צפויים ללוות את הקבוצה למשחק החוץ, בתקווה להשיג נקמה בדיוק באותו מעמד ולרשום הפתעה גדולה.

המאמן פליקס נעים יחסר עדיין את הקשר סמיר עבד אלחי, ששוחרר ממעצר אחרי שנחשד בהחזקת אמל"ח בשבוע שעבר ועשוי לחזור לקראת משחק הליגה הבא. רן יצחק בספק למפגש מול האקסית, אך מקווה לשחק ולהמשיך את העונה הטובה שלו, אחרי שהבקיע 11 שערי ליגה.

הרכב משוער, הפועל כפר סבא: אוהד כהן, טל בנש, איתי טואף, עמיר נוסבאום, סמי אליקים, אלירן סיימון, לירן ז'אן, ריף מסיקה, עידן דוד, ברנקו מיכאילוביץ', רן יצחק.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן הפועל כפר סבא, רן יצחק. מגד גוזני
בספק למשחק מול האקסית. רן יצחק/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully