וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: סטפן קרי וקליי תומפסון ישתתפו בתחרות השלשות

הקו האחורי הלוהט של גולדן סטייט אמור לעזור להרכיב תחרות פשוט אדירה. יחד איתם: קייל קורבר, שבדרך לעונה היסטורית מחוץ לקשת וקולע ב-53 אחוז, ווסלי מת'וס וג'יי ג'יי רדיק

- שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, קליי תומפסון. AP
יהיה לוהט. קרי ותומפסון/AP

בארצות הברית מפרסמים היום (שלישי) כי הליגה כבר החליטה על חמשת המשתתפים שיקחו חלק בתחרות השלשות באולסטאר הקרוב, ואם הדיווחים נכונים, הרי שאנחנו צפויים לערב אדיר.

על פי אדריאן ווז'רנובסקי מרשת 'יאהו', המתמודדים בתחרות שתיערך ב-14 בפברואר בברקלייס סנטר יהיו סטפן קרי וקליי תומפסון מגולדן סטייט, קייל קורבר מאטלנטה, ווסלי מתיוז מפורטלנד וג'יי ג'יי רדיק מהקליפרס.

אף אחד מהרשימה הזו אמנם לא זכה בתחרות, אך כל החמישה נחשבים לקלעים אדירים, חלקם כמעט במונחים היסטוריים.

אי אפשר שלא להתחיל עם קורבר, שמוליך את הליגה עם אחוזים בלתי נתפסים של 53%. הקלעי בן ה-33 הוא חלק חשוב מההצלחה של אטלנטה, והוא תופר למעלה משלוש שלשות למשחק.

תומפסון, שהתפוצץ עם 37 נקודות ברבע האישי הטוב בתולדות ה-NBA (כולל 9 מ-9 מחוץ לקשת), שלישי בליגה באחוזים ל-3 (45) וראשון בכמות השלשות המוצלחות שנכנסות מדי ערב, עם 3.2.

חברו לקו האחורי האימתני בגולדן סטייט, קרי, קולע בדיוק שלוש שלשות לערב, ועושה זאת ב-39 אחוז.

רדיק, שמדורג שביעי בליגה בכמות שלשות למשחק (2.5) ושישי באחוזים (44) אמור לתת לכולם פייט גם כן, ואסור להספיד את מתיוז, שקולע 3.1 שלשות לערב, כמעט ב-40 אחוז. יהיה מרתק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully