וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מליגת העל ללאומית: אוסיי מאוולי על סף חתימה בבני לוד

27.1.2015 / 17:03

החלוץ קרוב לסיכום על שחרורו מהפועל חיפה ולמעבר לקבוצה מהלאומית. בחיפה ממשיכים בניסיונות החיזוק ומחכים לתשובה מההתאחדות בנוגע לערעור על תוצאת המשחק במושבה

one

חלוצה של הפועל חיפה אוסיי מאוולי קרוב להצטרף לבני לוד מהליגה הלאומית. זאת לאור התקרבות משמעותית בנושא שחרורו משורות קבוצתו הנוכחית. הקבוצה מצמרת הליגה הלאומית כבר ממתינה לשחרורו הרשמי, לאחר שסיכמה עם החלוץ את תנאיו. מאוולי צפוי לוותר על שתי משכורות מחיפה, בעוד האדומים יצטרכו לשלם לו את יתר המשכורות.

מאוולי לא קיבל יותר מדי הזדמנויות בהפועל חיפה ובסופו של דבר אף ירד להתאמן בקבוצת הנוער של המועדון. בנוסף למאוולי, גם מהראן אבו ריא צפוי לסכם על שחרורו מהפועל חיפה בקרוב. בהפועל חיפה רוצים לצרף עוד חלוץ זר, כשחמדי סליחי הוא האופציה המועדפת. בשלב זה השחקן כלל לשחק באוסטריה ולא להישאר בישראל. עם זאת, בחיפה ממשיכים במו"מ עם עכו והשחקן.

כמו כן, אופציית דני פרדה שוב עומדת על הפרק. כמו כן, בקבוצה מחכים לתשובה בנוגע לערעור שלהם על תוצאת המשחק מול מכבי פתח תקוה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, בקבוצה החליטו לאחר המשחק לבקש ערעור ולפסוק על ניצחון טכני לאחר התייעצות עם עורך דין.

אוסיי מאוולי שחקן הפועל חיפה. ניב אהרונסון
בדרך ללוד. מאוולי/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully