וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - הפועל באר שבע: נגד הנאחס, בדש על הכוונת

באר שבע מקווה לנצח את הכבשה השחורה שלה בשמינית הגמר (ד', 18:55, ספורט 5). וויליאם סוארס יחזור להרכב, חלוץ מכבי תל אביב בין המועמדים. שניר שוקר ייעדר, יוגב לרמן בהרכב

שמינית גמרמחצית28/01/2015
הפועל רעננה
    0
      הפועל באר שבע
      one

      הפועל רעננה תארח מחר (רביעי, 18:55, ספורט 5) את הפועל באר שבע, במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. בחמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, רשמה רעננה שני ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו ולמעשה לא הפסידה לה מאז חודש אוגוסט 2009.

      המאמן חיים סילבס צפוי לעלות בהרכב הכי חזק שעומד לרשותו, כאשר היחיד שייעדר הוא הקשר המוצהב שניר שוקר. מי שצפוי לחזור להרכב הוא הבלם יוגב לרמן, שהחלים מפציעה וכנראה יפתח במרכז ההגנה.

      ויליאם סוארס, הפועל באר שבע, חוגג עם גל אראל. ברני ארדוב
      חוזר מהרחקה. סוארס/ברני ארדוב

      הפועל באר שבע תבדוק אפשרות לצרף את ברק בדש אם ישוחרר ממכבי תל אביב. שחקנה של מכבי תל אביב עשוי לעזוב את הקבוצה במועד ההעברות בינואר וכבר הוזכר כמועמד להצטרף לבית"ר ירושלים. בדש בן ה-32 עבר לצהובים בינואר 2014 והיה שותף פעיל בזכייה השניה שלהם ברציפות באליפות.

      שלושה שחקנים אחרים נמצאים גם הם ברשימות של אלישע לוי: שני חלוצי מכבי חיפה אלון תורג'מן ושמעון אבוחצירא, כשהאחרון שוב לא ייכלל בסגל הקבוצה מחר למשחק מול קריית שמונה, וכן שלומי אזולאי מהפועל תל אביב. בני סכנין כבר הודיעה רשמית על הצטרפותו של החלוץ יוסף אבו לאבן, אבל בינתיים הוא לא מורשה להתאמן בקבוצה עד שאלישע לוי לא ימצא חלוץ אחר.

      "זהו משחק חשוב מאוד עבורינו, אנחנו מאוד רוצים להגיע עד לשלבים הגבוהים בגביע ולנסות לזכות בתואר הזה", אמר המנכ"ל אסי רחמים. "בלי קשר למה שקורה בליגה, תמיד כיף להתקדם בגביע ולהתקדם בשלבים המכריעים. אנחנו יודעים שאם נעבור לרבע הגמר זה ייתן לנו דחיפה להמשך המאבקים בליגה".

      בקבוצה עורכים את ההכנות האחרונות לקראת המשחק מחר מול הפועל רעננה (נתניה, 18:55, ספורט 5), מתוך ידיעה שהדחה עשויה להוביל לכך שהקבוצה תסיים את העונה בלי תואר. "הסטטיסטיקה נגד רעננה העונה לא חשובה, מחר צריך לשכוח מההפסד בחיפה ולהעפיל לרבע הגמר", אמר אחד השחקנים לפני האימון המסכם שנערך היום בשעות הצהריים. "הקבוצה נמצאת בתקופה פחות טובה, זה נכון, אבל הסגל שלנו מספיק טוב כדי שנדע לצאת מהמצב הזה". וויליאם סוארס יחזור להרכב במקום לואי טהא.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

      בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

      הרכבי הקבוצות

      קהל: 1800

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          1
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully