וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: אברהם גרנט וגאנה עלו לרבע הגמר

המאמן הישראלי שוב חגג אחרי דרמה גדולה, כשנבחרתו נחלצה מפיגור וניצחה 1:2 את דרום אפריקה כדי להבטיח את ראשות בית ג' ולהעפיל לרבע הגמר. אלג'יריה הצטרפה עם 0:2 על סנגל

גאנה לא ניצחה את דרום אפריקה בשלושת המפגשים האחרונים במסגרת אליפות אפריקה. ב-1996 וב-2000 היא הפסידה, ב-2002 חילצה תיקו. ואז בא אברהם גרנט. המאמן הישראלי לקח איתו לגאנה את אלילת המזל, שעזרה לו בניצחון הדרמטי על אלג'יריה וגם בקאמבק המרשים שהבטיח כרטיס לרבע הגמר עם 1:2 על דרום אפריקה.

ג'ון בוי (73) ואנדרה איוו (83) כבשו את השערים עבור הכוכבים השחורים, שפתחו את הטורניר בגינאה המשוונית עם הפסד דרמטי 1:0 לסנגל וסיימו בסופו של דבר עם שש נקודות ובראשות בית ג'. היה זה מהפך מוצדק, שכן גאנה הייתה עדיפה בהרבה על פני יריבתה החלשה, שלא הצליחה לשמור על שער היתרון היפהפה של מנדלה מסאנגו (17).

מאמן נבחרת גאנה אברהם גרנט. AP
הביא איתו את אלילת המזל. אברהם גרנט/AP

כעת מחכה גרנט לראות מי תהיה יריבתו ברבע הגמר ביום ראשון. התשובה תתקבל מחר, כשבית ד' יוכרע. כרגע יש שם שוויון מוחלט, כשכל ארבע הנבחרות (קמרון, גינאה, חוף השנהב ומאלי) עם שתי נקודות והפרש שערים 2:2.

אלג'יריה הצטרפה כעולה השנייה מהבית, גם היא עם שש נקודות (אבל בנחיתות בגלל ההפסד לגאנה), אחרי 0:2 על סנגל משערים של ריאד מחרז (11) ונביל בנטאלב (82).

שחקני נבחרת גאנה חוגגים. AP
המושיע של גאנה. אנדרה איוו חוגג/AP

הרכב נבחרת דרום אפריקה: בריליינט קוזוואיו, אנלה אנקונקה, אריק מתוהו, ריבאלדו קוצי, תאבו מטלאבה, דין פורמן, אנדילה ג'אלי, מנדלה מסאנגו, תוסו פאלה, טוקלו ראנטי, בונגאני אנדולולה.

הרכב נבחרת גאנה: ראזאק ברימה, הריסון אפול, דניאל אמרטיי, ג'ונתן מנסה, עבדול רחמן באבה, אפריי אקוואה, ווקאסו מובארק, אנדרה איוו, כריסטיאן אטסו, ג'ורדן איוו, אסמואה ג'יאן.

אנלה אנקונקה שחקן נבחרת דרום אפריקה מול אנדרה איוו שחקן נבחרת גאנה. AP
זה כאב. אנדרה איוו חוטף בראש מאנלה אנקונקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully