וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן עטר נפגע בעינו באימון, יחמיץ את שני המשחקים הקרובים

חלוץ מכבי חיפה נפגע מכדור במהלך האימון ויחמיץ את קרית שמונה (ד', 21:00, 5 לייב) בגביע. אבוחצירא במקומו בסגל. כליבאת צפוי לעזוב. קינן יחליף את דגני. רוצ'ט ואלקיים יחסרו אצל האורחים

שמינית גמרמחצית28/01/2015
מכבי חיפה
    0:0
      עירוני קרית שמונה
      one

      מכבי חיפה סיימה את ההכנות למשחק הגביע המסקרן שמצפה לה מחר (רביעי, 21:00, ספורט 5 לייב) מול קרית שמונה. במועדון יודעים שהדחה מהגביע במשחק מחר תגנוז סופית את החלום לסיים את העונה הנוכחית עם תואר, ומאמינים שהניצחון על הפועל באר שבע יתרום לא מעט לביטחון של השחקנים, אך ספגו מכה לא פשוטה לפני המשחק הזה. אלירן עטר, חלוץ הרכש של הקבוצה, נפגע בעינו היום במהלך האימון ופונה לבית החולים, שם התברר כי הוא יצטרך לנוח כמה ימים ולפיכך יחמיץ את שני המשחקים הקרובם של הקבוצה מול קרית שמונה ומכבי פתח תקוה בליגה. עטר ספג מכה כתוצאה מכדור שקפץ על הקרקע לאחר תיקול של ג'אבר עטאא ופגע בעינו. עטר דיווח מיד לצוות הרפואי כי הוא מתקשה לראות, ולכן פונה לבית החולים.

      מרקו בלבול תרגל היום את ההרכב ומהאימון עולה כי הוא לא מתכוון לערוך שינויים משמעותיים בהרכב, מלבד אחד כפוי: דקל קינן שיחליף את אוראל דגני שספג צהוב חמישי במשחק נגד הפועל רעננה. המשמעות: מוחמד קמארה וגוסטבו בוקולי ימשיכו לפתוח במרכז הקישור, ויאם עמאשה ימשיך בחוד. שמעון אבוחצירא במקומו בסגל של הירוקים.

      בלבול הקרין את קלטת המשחק בו הפסידה הקבוצה 3:1 לקרית שמונה. "היו דברים טובים ולא טובים, אני מראה את הדברים הלא טובים, דברים פשוטים שיכולתם להימנע מהם. אני לא אוהב להראות דברים מהעבר, אבל העדפתי שתראו מה לא בסדר". אחד הדברים עליהם שם בלבול את הדגש הוא מיקום של שחקנים ספציפיים במגרש וקבלת החלטות לא נכונה.

      מוחמד כליבאת שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
      בדרך החוצה. כליבאת/קובי אליהו

      עטר יקבל דקות בהדרגה, אם יתאושש, כאמור, מהפציעה בעינו. מוחמד כליבאת שלא התאמן היום ונפגש עם הנהלת הקבוצה במטרה לקבל עוד היום שחרור. כליבאת אמור לעזוב לבני סכנין, כשהמתווה יתברר בהמשך.

      עד הבוקר נמכרו כ-14 אלף כרטיסים לקראת המשחק, ובמכבי חיפה ציינו כי: "זאת ההוכחה שהקהל שלנו מגיע לסמי עופר בהמוניו גם ללא קשר למנויים". "אני לא חושב שזה המשחק הכי חשוב העונה, כי במצב שלנו, כל משחק הוא הכי חשוב", אמר יוסי בניון לקראת המשחק. "אם לא היינו מנצחים את באר שבע היינו מוצאים את עצמנו קרוב מאוד לפלייאוף התחתון ואז אתה לא יודע איך זה היה נגמר. גביע זה משהו שבמכבי חיפה רוצים הרבה מאוד שנים לזכות בו. יהיה קשה, אבל נעשה את המקסימום". חיפה מחכה לתואר מאז 1997/8, אז זכתה בגביע החמישי והאחרון שלה.

      מדו קשר הרכש הטרי התייחס למשחק ואמר לאתר הרשמי: "אנו רוכשים כלפיהם כבוד, הם זכו בגביע שנה שעברה, נצטרך לתת את התצוגה הכי טובה שלנו על מנת לנצח את המשחק ולעבור לשלב הבא. אנחנו נצטרך את הקהל שלנו, שיתמוך בנו ויעודד אותנו".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

      בשיתוף חברת גליל
      אלון יפת שולף כרטיס אדום לשחקן עירוני קרית שמונה אדריאן רוצ'ט. אנצ'ו, מערכת וואלה! NEWS
      יחסר מול חיפה. רוצ'ט/מערכת וואלה! NEWS, אנצ'ו

      בעירוני קרית שמונה מייחסים חשיבות גדולה מאוד למשחק מחר מול מכבי חיפה. בקבוצה מהמקום השני בליגה רוצים מאוד לשמור על התואר שלהם מהעונה שעברה. המאמן ברק בכר ייאלץ להסתדר ללא עודד אלקיים שסוחב חמישה כרטיסים צהובים וגם ללא אדריאן רוצ'ט שספג כרטיס אדום ביום ראשון מול בני סכנין. בכר עדיין לא תרגל הרכב אך ההערכה היא שעאהד עזאם שכבר שיחק בעבר בהפועל חיפה כמגן ימני, יפתח בעמדה זו ו-וובה בראון או אופיר מזרחי יפתחו על חשבונו של רוצ'ט. מי שיחזור לסגל אחרי היעדרות ארוכה הוא המגן השמאלי חן דילמוני שמתאמן בשבועות האחרונים עם הקבוצה. דילמוני כאמור נעדר בשל פציעה בברכו אך בקרית שמונה מקווים כעת שיחזור לעניינים והוא יישב על הספסל מחר כשייתכן ואף יפתח בהרכב בעמדת המגן השמאלי כשפינאס יפתח כמגן ימני.

      "אין ספק שהגביע חשוב לנו מאוד", אמר שחקן בקבוצה, "מכבי חיפה זה תמיד קשה במיוחד בסמי עופר אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ונבוא כדי להדיח אותם. אנחנו לא מתייחסים לדיבורים מסביב ולזה שאומרים שאנחנו בתקופה לא טובה. שיחקנו טוב נגד סכנין ונבוא כדי לשחק טוב גם מחר".

      הרכבי הקבוצות

      קהל: 14500

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          3
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully