וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "ריאל צריכה להאריך את חוזהו של אנצ'לוטי כבר עכשיו"

מאמן קבוצת המילואים של הבלאנקוס מלא הערכה לאיטלקי: "הוא המאמן הכי טוב שיכול להיות לריאל מדריד. הוא מנהל את הסגל בצורה נהדרת ולדעתי זה האתגר הכי גדול בכדורגל היום"

זינדין זידאן, קרלו אנצ'לוטי, ריאל מדריד. AP
הערכה גדולה. זידאן ואנצ'לוטי/AP

זינדין זידאן קורא לראשי ריאל מדריד להחתים את קרלו אנצ'לוטי על חוזה חדש. כדורגלן העבר האגדי התראיין ל"מארקה", הסביר שהאיטלקי הוא האיש המתאים ביותר לתפקיד ושאין מקום להתלבטויות בנוגע להארכת חוזהו.

זידאן שמשמש כמאמן קבוצת המילואים של ריאל מדריד, אמר: "קרלו מאוד חשוב לקבוצה, הוא המאמן הכי טוב שיכול להיות לה. אני הייתי מחדש את החוזה שלו מיד בגלל שהוא מסתדר מצוין עם השחקנים בסגל. אני לא מופתע מההצלחה שלו ושל הקבוצה כי הוא מקצוען שיודע בדיוק מה הוא רוצה מהשחקנים שלו. הוא מנהל את הסגל בצורה נהדרת ולדעתי זה האתגר הכי גדול בכדורגל היום".

אנצ'לוטי עומד על הקווים של ריאל מדריד מאז קיץ 2013. הוא הוליך את הקבוצה לזכייה בליגת האלופות ובינתיים היא מוליכה את הליגה הספרדית. החוזה המקורי עליו חתם היה עד קיץ 2016, וחרף הצהרות פומביות של ראשי המועדון על כך שהם רוצים להחתים אותו לטווח ארוך יותר, פעולה כזו עדיין לא התבצעה.

זידאן הוסיף: "כשאומרים למישהו שהוא הכי טוב בכל יום, בסוף זה נכנס לו לראש ואז הוא מרגיש שאף אחד לא יכול להגיד לו מה לעשות. ככה זה גם בכדורגל, אבל לאנצ'לוטי יש דרך לגרום לאנשים להקשיב לו, יש לו דרך להעביר את המסרים שלו גם לשחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully