וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן רנדל: "להפועל ת"א יש הרבה נשקים, היה קשה לפתוח פער מולה"

27.1.2015 / 10:52

פורוורד מכבי תל אביב פרגן ליריבה אחרי הניצחון בדרבי: "היה חשוב לשמור על יכולת טובה". וויצ'יץ': "לפני יומיים עצר אותי בחור ואמר לי 'בזמן בניית הדרייב אין החבאתי קמעות של מכבי ת"א'"

one

מכבי תל אביב ממשיכה במומנטום החיובי שלה, ולאחר שניצחה את ברצלונה ואת הפועל ירושלים, ואחרי שגברה במשחק חוץ קשה מול ז'לגיריס קובנה, הוסיפה אתמול (שני) האלופה ניצחון פיקנטי נוסף כשגברה 76:79 על הפועל תל אביב בדרבי. אנשי מכבי נראו כמובן מרוצים בסיום, ויוגב אוחיון, שזכה ללא מעט מחמאות, מיהר לעבר יציע האוהדים, הצטלם עימם, זכה לחיבוקים והנהיג את השירה הגדולה ביציע. בחדר ההלבשה ביקש המאמן גיא גודס מהשחקנים "להמשיך להיות דרוכים לקראת המשחק מול ריאל מדריד".

גם אריק איינשטיין היה נהנה: סיכום הדרבי בכדורסל

שחקן מכבי תל אביב בריאן רנדל מול שחקני הפועל תל אביב רביב לימונד, יינסי גייטס. ברני ארדוב
שוב בא לעבודה. בריאן רנדל/ברני ארדוב

ניקולה וויצ'יץ' אמר אחרי הניצחון המתוק: "היה לנו חשוב לנצח את המשחק הזה. שיחקנו ללא אלכס טיוס ומרקיז היינס, שני שחקנים שנמצאים בכושר טוב לאחרונה. ולמרות הסגל הקצר שלנו הראינו יכולת טובה וניצחנו. יש הרבה משחקים בזמן קצר, ולמרות הרוטציה הקצרה, צריך להמשיך ולעשות את הכי טוב. אנחנו בכושר טוב, זה לקח זמן רואים שהחברה נהנים במכבי".

המנהל חשף פרט פיקנטי על בניית האולם: "לפני יומיים עצר אותי בחור ברחוב ואמר לי: 'תשמע, אל תדאג, יהיה בסדר בדרבי. אני הייתי חלק מבניית האולם והחבאתי מתחת לרצפה בזמן הבנייה כמה קמעות וסמלים של מכבי, אז ככה לא תפסידו בדרייב אין. בינתיים זה עושה את העבודה, הכל טוב".

אלכס טיוס, אשר בבדיקת האולטראסאונד התגלתה מתיחה קלה בלבד, מתלונן על כאבים. במועדון זוכרים היטב את המחלוקות הרבות עם טיוס לגבי אופן וזמן ההחלמה מהפציעה. לשאלה האם טיוס ישחק במשחק היוקרתי מול ריאל מדריד, השיב המנהל הקרואטי: "אלכס טיוס בסדר, זו פציעה קלה והוא נח. מאמין שהוא ישחק מול ריאל".

בריאן רנדל הוסיף: "בהחלט לא היה משחק קל. במשחקים כאלו, בטח כשמדובר בדרבי, קשה לפתוח פער גדול או 'להתפוצץ' על המגרש כקבוצה. הפועל תל אביב היא קבוצה טובה, יש להם הרבה נשקים. ערכנו כמה התאמות במהלך המשחק. אבל הצגנו בגרות וזה עבד טוב".

על התחושות בדרבי הבכורה באולמה החדש של הפועל תל אביב, אמר רנדל: "זו הרגשה שונה, כי המשחקים בהדר יוסף הם יותר אינטימיים, כולם על הראש של כולם. כאן זה קצת שונה. אני יכול להגיד שמקלחות בחדר ההלבשה כאן מדהימות".

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. ברני ארדוב
איזה חגיגות. יוגב אוחיון נחנק מאהבה בדרבי/ברני ארדוב

ג'ייק כהן, שקיבל דקות משחק סיכם: "זה הניצחון ה- 11 שלנו? לא ידעתי כי אנחנו לא סופרים, אבל זה בהחלט מספר טוב ואני מקווה שנמשיך עם הספירה. זה היה נהדר לנצח בדרבי. ההבדל בין המשחק מול הפועל תל אביב בו הובסנו הוא שפשוט התקדמנו כקבוצה, אנחנו יותר מתואמים והתפתחנו בהרבה אספקטים. אפשר היה לראות את זה בדרבי. הפועל תל אביב זו יריבה לא קלה, בטח בבית שלהם. לכן לקח לנו כמעט כל המשחק לנצח אותם".

בזמן המשחק הונפו שלטים נגד מכבי תל אביב , כשלעברו של שהיו"ר שמעון מזרחי, כמו גם השחקנים, נקראו לא מעט קללות וקריאות. על כך אמר כהן: "לא שמעתי אם היו קללות, באופן אוטומטי אני 'חוסם' את זה. ידוע לנו מה שקרה בעבר והוזהרנו על כך לפני המשחק, צריך להיות חכם. היתה אווירה נהדרת, היתה הרבה אנרגיה זה מה שעושה את זה כיף ומרגש".
ומה לגבי המפגש מול ריאל מדריד: "זה הולך להיות מפגש מרתק בין שתי קבוצות יורוליג , משחק מרגש. האולם הביתי שלנו ירעד וניתן הכל מול ריאל".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל תל אביב 76:79

לכתבה המלאה

צפו באוחיון מטריף את אוהדי מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully