וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא ברגר הגיש דו"ח חמור נגד בית"ר, צפויה לספוג עונש כבד

27.1.2015 / 11:45

הקבוצה תעמוד לדין בעקבות זריקת החפצים של אוהדיה לעבר הקוון ומגן נתניה איאד עבו עביד וכן קריאות 'מחבל' לשחקן. גורם באיגוד השופטים: "גיא היה קרוב מאוד להפסיק את המשחק"

one

בית"ר ירושלים תעמוד מחר לדין משמעתי בגין אירועי המשחק מול מכבי נתניה בסעיפי אישום חמורים של התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות, פגיעה על ידי אוהדים, קריאות גזעניות ועבירה על תקנון ההתאחדות. כזכור, השופט גיא ברגר שניהל אמש (שני) את המשחק, הגיש הבוקר דו"ח חמור במיוחד על אירועי המשחק. ברגר ציין בדו"ח כי מייד לאחר הרחקתו של חלוץ בית"ר ירושלים איציק כהן, החלו אוהדי בית"ר ביציע המזרחי לזרוק חפצים לכר הדשא כשהם מנסים לפגוע בקוון הקרוב אליהם ובמגן מכבי נתניה איאד אבו עביד. האוהדים התנכלו לקוון הקרוב אליהם מאחר שהיו בטוחים כי הוא זה שסימן לברגר להרחיק את כהן.

השופט לא ראה את המקרה מאחר שהיה עם גבו אל האירוע, אבל דווקא הקוון דודו ביטון שהיה קרוב לספסל בית"ר הוא זה שהסב את תשומת לבו בפגיעה של כהן באבו עביד. אוהדי בית"ר החלו, כאמור, להתנכל לאבו עביד וברגר ציין בדו"ח כי נזרקו על השחקן ועל הקוון כוסות שתייה, שקיות גרעינים ומצתים. חלק מהחפצים פגעו ישירות בשניים.

השופט גיא ברגר שולף כרטיס צהוב. מגד גוזני
הגיש דו"ח חמור. גיא ברגר/מגד גוזני

בשלב מסויים רץ ברגר לעבר ספסל בית"ר ירושלים והזהיר את היושבים בו כי הוא יפסיק את המשחק בגלל האוהדים. ברגר גם ניגש אל המשקיף מטעם ההתאחדות רונן הרשקו ואמר לו כי האירועים מחייבים את הפסקת המשחק למספר דקות כדי לזעזע את הקהל. השניים סיכמו ביניהם כי כוחות אבטחה נוספים יעברו לכיוון היציע המזרחי ושאם זריקת החפצים לא תיפסק, המשחק יופסק למשך דקות ספורות ובהמשך, אם גם זה לא יעזור, השופט יפוצץ את המשחק לגמרי. גורם באיגוד השופטים אמר אמש לאחר שיחה עם ברגר: "גיא היה קרוב מאוד להפסיק את המשחק. אם השלכת החפצים לא היתה נפסקת, הוא היה מפסיק את המשחק ובהמשך גם מפוצץ אותו".

בנוסף לזריקת החפצים ציין ברגר בדו"ח את קריאות ה'מחבל, מחבל' לעברו של אבו עביד שאחרי פגיעת הכוס בו, הלך לעבר ברגר ואמר לו: "אני לא יכול יותר. אני לא מסוגל להמשיך".
בעקבות הדו"ח תעמוד בית"ר לדין משמעתי ותספוג ככל הנראה עונש כבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully