וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החבר החדש בהיכל התהילה של ה-WWE: ארנולד שוורצנגר

השרירן, כוכב הקולנוע ומושל קליפורניה לשעבר, שנחשב במשך שנים ארוכות לאחד התומכים הגדולים של ארגון ההיאבקות המפורסם והופיע בתכניות שלו פעמים רבות, יזכה לכבוד במרץ הקרוב

ארנולד שוורצנגר. GettyImages
מה הוא מכין לאירוע ההצגה שלו? שוורצנגר/GettyImages

היכל התהילה של ה-WWE יקבל לשורותיו חבר בלתי צפוי במרץ הקרוב: השרירן, שחקן הקולנוע ומושל קליפורניה לשעבר, ארנולד שוורצנגר.

החדשות על הכללתו של שוורצנגר במחזור הנכנסים החדש להיכל התהילה של ליגת ההיאבקות המפורסמת בעולם פורסמו לראשונה באתר הרכילויות TMZ ומיד לאחר מכן קיבלו את אישור ה-WWE.

לאורך כל הקריירה שלו, בכל אחד מהתחומים בהם נגע, שוורצנגר תמיד הביע את תמיכתו בענף ההיאבקות המקצוענית כולו, אולם בעיקר ב-WWE. הוא עבד מול ה-WWE באופן רציף מאז 1999, השנה בה הוא קיבל חגורת אליפות משלו בתכנית הראשונה אי פעם של "סמאקדאון", בה גם נקלע ל"עימות" עם טריפל H.

"יש לנו את הכבוד לכלול את ארנולד שוורצנגר בהיכל התהילה של ה-WWE. הנוכחות הגדולה מהחיים שלו, על המשחק ומחוצה לו, התרגמה בצורה מושלמת לעולם ה-WWE וסיפקה כמה רגעים בלתי נשכחים", מסר אותו טריפל H, או בשמו האמיתי פול לוואסק, שמשמש גם כסגן נשיא הארגון. לאורך השנים הופיע שוורצנגר לא פעם בתכנית השונות של WWE. מי שעשוי להציג את שוורצנגר הוא מתאבק העבר האגדי וחברו הטוב, ברונו סמרטינו, אותו שוורצנגר הציג בהיכל התהילה לפני שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully