וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף: "אני מאוד שמח, אבל אנחנו עדיין במקום האחרון"

מאמן מכבי אשדוד לא יצא מגדרו על אף הבכורה המושלמת בנועלת הטבלה: "יש הרבה עבודה". שמיר על הניצחון המרשים על ראשל"צ: "זה מאוד חשוב עבורנו". רוז'ו: "המשחק הכי טוב בקריירה שלי"

one

החזרה של צביקה שרף לליגת העל היתה מושלמת, כשמכבי אשדוד שלו ניצחה הערב (שני) 95:103 את עירוני נהריה אחרי הארכה ועשתה צעד אל עבר הישארות בליגה. "אני מאוד שמח שניצחנו אבל אנחנו עדיין מקום אחרון, זה רק ניצחון אחד והליגה עוד לא נגמרה, היא רק מתחילה. קדימה, לדרך", אמר המאמן הוותיק בסיום.

ערב מוצלח היה גם להפועל אילת, שהביסה את מכבי ראשון לציון 62:80 והמשיכה את התקופה המוצלחת שלה. "שמרנו טוב, זה כבר שבוע שני ברציפות, זה ניצחון חשוב מאוד בשבילנו וזה טוב", אמר דן שמיר בסיום.

המאמן המפסיד שרון דרוקר אמר: "משהו קרה לנו היום ואנחנו צריכים לבדוק את עצמנו. בשבוע שעבר מול הפועל חולון, הקבוצה נלחמה ונתנה את כל מה שהיא יכולה, יצאנו ממצב קשה וניצחנו את המשחק. הגענו לכאן הערב ונראה שזה לא אותם שחקנים, החטאנו עונשין, איבדנו כדורים ושלטו לנו בצבע. אך הליגה רק במחצית שלה, אנחנו נצטרך למצוא את הסיבות, להתארגן מחדש ולעשות את הדברים שאנחנו יכולים כדי להמשיך להשתייך לצמרת הגבוהה".

ההצגה של המחזור היתה שייכת לרנה רוז'ו, שהתפוצץ בדרך ל-22 נקודות, 17 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-7 חטיפות (49 נקודות מדד) והצעיד את מכבי חיפה ל-76:86 נינוח על הפועל גלבוע/גליל עליון. "ברור שזה המשחק הכי טוב בקריירה שלי", אמר רוז'ו. "אני תמיד אופטימי, זכיתי בשתי אליפויות במקסיקו וזו תמיד המטרה שלי, אנחנו רוצים להגיע לשם אבל יש עוד הרבה עבודה".

שחקן מכבי חיפה בכדורסל, רנה רוז'ו. אדריאן הרבשטיין
משחקו הטוב בקריירה. רוז'ו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully