וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "כל פעם מישהו אחר נותן עבודה". קטש: "פספסנו"

מאמן מכבי תל אביב חגג את הניצחון בדרבי: "זה מתוק. בשביל רגעים כאלה אתה משחק". אוחיון: "ממשיכים עם הרכבת הצהובה, הפנים לריאל". קטש הוסיף: "לא היינו מספיק מרוכזים וחכמים"

one

הדרבי התל אביבי הראשון באולם הדרייב אין החדש הסתיים הערב (שני) בניצחון של האורחת, מכבי תל אביב, 76:79 על המארחת הפועל. ג'רמי פארגו ובריאן רנדל קלעו 17 נקודות כל אחד והובילו את הצהובים לניצחון נוסף ולשמירת הרצף המצוין שלהם, רגע לפני המפגש מול ריאל מדריד ביורוליג.

גיא גודס אמר בסיום: "עשינו את העבודה כמו שצריך. באנו למקום לא קל, אחרי משחק גדול בז'לגיריס. עשינו אימון אחד, אלכס לא שיחק וג'ייק כהן נכנס לנעליים שלו ועשה עבודה פנטסטית. אני שמח שבקבוצה הזו כל פעם מישהו נותן עבודה. גם יוגב היה טוב וכל אחד נתן את הדקות שלו. שמרנו כמו שצריך, האיבודים נבעו באיזשהו שלב מעייפות, אבל אני שמח מהניצחון. אני מרוצה מהאינטנסיביות, השחקנים משחקים חזק וטוב ולא מורידים רגל מהגז גם כשהקבוצה השנייה במומנטום. הקבוצה חייבת להמשיך לעבוד ולהתקדם".

המאמן המשיך: "ברור שזה ניצחון מתוק, זה לא עוד משחק ליגה. יש יריבות ספורטיבית חשובה ואווירת כדורסל מדהימה. בשביל רגעים כאלה אתה משחק. אני שמח שכולם נהנו, היה משחק טוב וכל אחד יילך למאבקים שלו. עם הקהל שלנו והדחיפה, נבוא למלחמה גדולה מול ריאל על המקום הראשון. פיני חשוב לצוות המקצועי והוא היה חסר לנו בקובנה. הלוואי שיהיו עוד הרבה פיני גרשון בכדורסל הישראלי".

עוד מגודס: "יש להפועל כלים שמקשים עלינו במקומות מסוימים בגלל החוק הרוסי שמקשה עליי ברוטציות. אני בטוח שעוד נפסיד, לא נסיים 0:60. ג'ו אלכסנדר לא מכיר את השחקנים והקבוצות, זה שונה מאירופה והוא לומד את הליגה. אמרתי מהיום הראשון שזה ייקח זמן, אבל אני שמח שהוא נותן לרנדל מנוחה".

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון מול שחקן הפועל תל אביב דוראנד סקוט. ברני ארדוב
אוחיון ומכבי חגגו בדרייב אין/ברני ארדוב

יוגב אוחיון הוסיף: "הייתה אווירה נהדרת, שני הקהלים הגיעו ועודדו יוצא מן הכלל. הובלנו מההתחלה, היינו אגרסיבים וזה ניצחון טוב מאוד. אנחנו ממשיכים עם הרכבת הצהובה והפנים קדימה, ליום חמישי. הפועל שיחקו אינטנסיבי, אבל העומק שלנו ניצח. אני שמח בשביל הקהל והמועדון, דרבי זה חשוב. אני לא יכול לחשוב על ריאל עכשיו, רק לשמוח עם האוהדים".

אוחיון הוסיף: "במשחקים כאלה לא משנה הסגל, כולם מעלים את האינטנסיביות. גמגמנו התקפית בהצלחה, אבל נכנסנו למשחק. עשינו מאמץ קבוצתי אדיר. עמדנו בגבורה ושיחקנו כמו שצריך. זה צריך להיות ה-DNA שלנו. לאורך החודשים האחרונים אנחנו מציגים הגנה עקבית וזה מה שמשאיר אותנו בעמדת ניצחון".

עודד קטש סיכם באכזבה: "במחצית הראשונה הם היו עם עשרה ריבאונדים יותר. לא היינו מספיק מרוכזים וחכמים בהתקפה. מכבי קבוצה מספיק טובה ופספסנו את המשחק. זה היה משחק לא טוב שלנו וזו בהחלט הרגשה של פספוס. רביב הוא הגארד המוביל שלנו, גם דוראנד לא עבר שבוע רגיל ושניהם עם הצוות שלנו עשו את כל המאמצים כדי להכשיר את עצמם. הם לא היו ביום הכי גדול שלהם, אבל עדיין היינו צריכים להיות יותר חכמים. צריך לנצח בהזדמנויות שיש, אני לא לוקח מהתוצאה הזו שום דבר. נמשיך להסתכל על הטעויות שלנו, ללמוד ולהתקדם. אנחנו הרבה יותר טובים מאשר בתחילת העונה ונמשיך להתקדם".

קטש המשיך: "במשחקים באולם החדש הקהל אמור לגרום לתכונה חזקה, התרגשות תמיד קיימת ושחקני כדורסל צריכים להתמודד עם זה. באנו עם תוכנית משחק שתמנע ממכבי נקודות קלות והם ניצחו אותנו 28:52 בתוך הצבע. זה הכריע. אני לא אגיד שאנחנו פייבוריטים על מכבי, אבל לא הרגשתי אנדרדוג. ג'רון עזר לנו גם במומנטום, והתוכנית משחק הייתה שכשסופו יהיה על המגרש, הוא יהיה מולו. בסוף הוא לא היה על המגרש והיה לנו שחקן מטרה, יינסי גייטס שנמצא בכושר טוב ולא שיחקנו עליו מספיק שיחקנו עליו".

מתן נאור הוסיף: "לא חושב ששיחקנו מספיק טוב. זה מאכזב, כי למרות שלא היינו במיטבנו, הגענו למשחק צמוד והייתה לנו אופציה לעשות קצת יותר, אבל לא הגיע לנו. אין לחץ, כי כל משחק מתפתח בצורה אחרת. כל משחק חשוב ויצאנו לזרוק לפני, כדי להרגיש את האווירה. אני מאוכזב בשביל הקהל, אבל זה חלק מהספורט. אני מרוצה מזה שאנחנו מתקדמים. זה מעודד אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully