וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "לבית"ר יש קהל מדהים". ערן לוי: "זה היה מכוער"

26.1.2015 / 22:23

המאמן ששמר על מאזן מושלם אחרי משחקו השני בנתניה העדיף שלא להגיב לאירוע בין אוהדי בית"ר לשחקן שלו איאד אבו עביד. הקפטן דווקא אמר את דעתו והדגיש: "הוא לא רצה לרדת מהמגרש"

one

חילופי המאמנים ממשיכים לעבוד עבור מכבי נתניה, שניצחה הערב (שני) את בית"ר ירושלים 0:2 במשחק שנעל את המחזור ה-19 בליגת העל. לארי קאיודה היה חתום על שני הבישולים, אחד בפריצה נהדרת לרן רול בדקה ה-41 והשני לפצצה ששלח ערן לוי לחיבורים בדקה ה-81. איציק כהן הבית"רי הורחק לאחר שחבט באיאד אבו עביד בדקה ה-49 ומאותו רגע, הקהל האורח לא הפסיק להטריד בקללות ובזריקת חפצים את המגן הצעיר של נתניה, שכמעט ירד מהמגרש אך שוכנע להישאר.

רוני לוי סיכם בשמחה: "אני חושב ממשחק למשחק. בית"ר קבוצה מאומנת, חזקה ומאורגנת, עם המון יכולות ובזה התרכזנו ואני שמח שהצלחנו. מילה טובה לשחקנים שידעו להיות יחד, מאוד מלוכדים וטקטיים וצריך להמשיך עם זה. משחק ביתי ראשון, עם הרבה לחץ ומתח וזה מראה שיש על מי לסמוך. אמרתי לשחקנים להתמיד ולהמשיך. אני לא אוהב לדבר על מה שהיה. היה מאמן פנטסטי לפני, שאני אוהב ומעריך ועשה דברים נהדרים עם הקבוצה. הסיטואציה לא נעימה, אתה מגיע למשחק ולא יודע אם הרוש ישחק או לא. זה לא פשוט, אבל אנחנו עובדים קשה ביומיום וחושבים על המשחק הקרוב".

רוני לוי מאמן מכבי נתניה, מימינו עוזרו רונן גבאי. מגד גוזני
שומר על מאזן מושלם. רוני לוי/מגד גוזני

לוי נשאל על התקרית בין אוהדי בית"ר לשחקן שלו, איאד אבו עביד ועל קאיודה: "לבית"ר יש קהל מדהים, אבל יש כאלה שחורגים ועושים דברים שלא צריך לעשות. קאיודה שחקן מיוחד עם המון פוטנציאל. אם אני אאמן אותו עד סוף השנה הוא יוכל להגיע לרמות הכי גבוהות שיש. עוד צריך ללמד אותו דברים, אבל יש בו פוטנציאל".

ערן לוי הוסיף: "שיחקנו טוב מול קבוצה טובה. לא התחלנו טוב והם שלטו בדקות הראשונות, אבל אין ספק שרואים את השינוי. הגיע צוות חדש עם שיטה חדשה ועבודה אחרת. אנחנו שמחים, עובדים על המגרש ורואים את זה. עברנו ימים לא פשוטים, ועכשיו כשאנחנו מנצחים יותר נוח להגיד שאנחנו לא מקבלים משכורות. אני מקווה שהסוגיה הזו תסתיים מהר מאוד.

על אבו עביד אמר: "ראיתם מה קרה עם אבו עביד, זה משהו מכוער ואני עשיתי את התפקיד שלי כקפטן. העדפתי שנזוז משם כמה שיותר מהר ולא נלהיט את האווירה. זה עצוב ויש מישהו שצריך לתת על זה את הדעת. זה נושא מאוד קשה ואישי, אנחנו יודעים את זה. חשוב לי שאיאד יבין - זה הרומן עם בית"ר. הוא חייב לדעת את זה, זה חלק מהמשחק. הוא לא רצה לרדת מהמגרש, זה לא קרה. הוא הגיע לשלב שלא היה לו נוח. הוא ילד בן 19, זה לא פשוט. זרקו עליו הרבה דברים. אני מדגיש, הוא לא רצה לרדת מהמגרש. אני דיברתי איתו, הוא בחור חזק ויתגבר".

קאיודה אמר: "הראש שלי רק במכבי נתניה ואני לא רוצה שיפריעו לי. אומרים שאני הולך, אבל כרגע זה לא נכון. אולי רק בעתיד. אני רוצה שתהיה לנו עונה טובה. אני שמח שנתתי שני אסיסטים, אחד מהם לסופר-גול של ערן. אני רגיל לראות אותו עושה גולים כאלה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 0:2 את בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
ערן לוי שחקן מכבי נתניה. מגד גוזני
התנצל בפני אוהדי בית"ר. ערן לוי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully