וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליינור פלט עשוי להצטרף, בית"ר תספוג עונש רדיוס?

26.1.2015 / 21:53

חלוץ הפועל באר שבע בעונה שעברה מועמד לחזק את ההתקפה. אוהדי בית"ר השליכו חפצים על אבו עביד, לעברו גם צעקו "מחבל", והקבוצה תעמוד לדין פעם נוספת. קורצקי: "ההרחקה גמרה את המשחק"

one

בית"ר ירושלים תעמוד לדין בעקבות השלכת החפצים במשחק החוץ הערב (שני) מול מכבי נתניה שהסתיים בהפסד 2:0. אוהדי בית"ר זרקו כוסות שתייה ומצתים לעבר איאד אבו עביד, מגנה הימני של נתניה, ואף הפנו לעברו קריאות גזעניות, כולל צעקות "מחבל, מחבל". השחקן הצעיר אפילו רצה לרדת מכר הדשא בשלב מסוים, אך ערן לוי הרגיע אותו ומנע זאת ממנו. כמו כן, חפצים נזרקו גם לעבר הקוון.

כזכור, בשבוע שעבר הורה בית הדין על סגירת היציע המזרחי במשחק הבית הבא של הירושלמים, מול עירוני קרית שמונה, וכן קנס את המועדון ב-25 אלף שקלים, בעקבות התפרעות האוהדים נגד הפועל תל אביב. כמו כן, לקבוצה נקבע עונש רדיוס עם קהל על תנאי, שעכשיו עשוי להיות מופעל.

איאד אבו עביד שחקן מכבי נתניה (מימין) מול שלומי אזולאי שחקן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
נזרקו לעברו חפצים. איאד אבו עביד, מימין/מגד גוזני

מנחם קורצקי המאוכזב אמר: "פתחנו טוב, עשינו מחצית ראשונה טובה. לא הגענו להרבה מצבים, ספגנו בדקה קריטית והרחקה בדקה קריטית וזה גמר את המשחק. הקוונים עוצרים את המשחק כל רגע וקובעים את מהלך המשחק והשופט צריך להתערב יותר וזה לא הכי טוב, אבל לא בגלל זה הפסדנו. לא היינו חדים, שיחקנו יותר מדי לרוחב ואנחנו צריכים לחזור לשחק קשוח, פחות יפה. אני מקווה מאוד שנתחזק, אנחנו רוצים שחקנים ומחפשים כבר חודשיים. היו כמה מועמדים, אבל לא הצלחנו להחתים".

בתוך כך, גליינור פלט מועמד להצטרף לבית"ר ירושלים. חלוץ הפועל באר שבע בעונה שעברה, שבחצי העונה האחרונה שיחק בזולט וארחם הבלגית, הוצע לקבוצה שבימים הקרובים תצטרך לתת תשובה. עלותו של פלט בן ה-27 עד סוף העונה: כ-100 אלף יורו.

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 0:2 את בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
גליינור פלט שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. קובי אליהו
יגיע לטדי? גליינור פלט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully