וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמינית גמר הגביע האנגלי: הגרלות נוחות לארסנל, ליברפול ויונייטד

מחזיקת הגביע תארח את מידלסברו, שהדהימה את מנצ'סטר סיטי. המייטי רדז והשדים האדומים, אם יעברו את המשחקים החוזרים, יפגשו יריבות מליגות נמוכות. סטוק השלימה את תמונת העולות עם 1:4 בחוץ על רוצ'דייל

שחקני ארסנל חוגגים. AP
מסע ההגנה על התואר של ארסנל יימשך?/AP

הגרלת שמינית גמר הגביע האנגלי נערכה הערב (שני), כאשר שתי מוליכות הפרמיירליג, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי, כמובן לא היו שם לאחר הסנסציות הגדולות בדמות ההפסדים הביתיים שלהן ביום שבת מול יריבות מליגות נמוכות.

מחזיקת הגביע ארסנל זכתה להגרלה די נוחה והיא תארח את מידלסברו מצמרת הצ'מפיונשיפ. ליברפול, אם תצליח לעבור את בולטון במשחק החוזר בחוץ, תתארח אצל קריסטל פאלאס. מנצ'סטר יונייטד, שהובכה עם תיקו מאופס מול קיימברידג' מהליגה הרביעית, תתמודד במשחק חוץ מול המנצחת בין פרסטון נורת' אנד לשפילד יונייטד אם תצלח את המשחק החוזר.

מה עוד? דרבי קאונטי תארח את רידינג. בראדפורד סיטי, שהייתה חתומה על הניצחון הסנסציוני מול צ'לסי, תהנה הפעם ממשחק ביתי מול המנצחת בין סנדרלנד לפולהאם. ווסט ברומיץ' תפגוש את ווסטהאם. אסטון וילה תתמודד מול לסטר סיטי. בלקבורן תחכה לסטוק סיטי. המשחקים ייערכו ב-14 וב-15 בפברואר.

* סטוק סיטי השלימה את תמונת העולות עם 1:4 בחוץ על רוצ'דייל מצמרת הליגה השלישית. בויאן קרקיץ' כבש את הראשון כבר בדקה הרביעית עם וולה אדיר מחוץ לרחבה. סטיבן איירלנד הכפיל בדקה ה-52 מבישול של ויקטור מוזס ותשע דקות לאחר מכן, הכובש בישל למבשל את השלישי. רוצ'דייל רק צימקה 12 דקות לסיום משער של רייס בנט וממש בשנייה האחרונה של תוספת הזמן חתם ג'ונתן וולטרס את התוצאה.

שחקני סטוק סיטי חוגגים. GettyImages
הפוטרס עלו בקלות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully