וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - הפועל פתח תקוה: לירוי צעירי יפתח?

הקשר שכיכב בדרבי הליגה ורצה לעזוב, עשוי לקפוץ מהיציע היישר להרכב הראשון במשחק הגביע (19:00, ספ' 5 לייב). אמר למאמנו: "יש לי רעב גדול לשחק". מכבי תחסר שלושה שחקנים, פנייה לחמדי סליחי מעכו

שמינית גמרמחצית27/01/2015
מכבי פתח תקוה
    0:0
      הפועל פתח תקוה
      תקציר: מכבי פתח תקוה – הפועל פתח תקוה 2:1/ONE

      בווידאו: תקציר דרבי הליגה בו ניצחה הפועל פתח תקוה 1:2

      העיר פתח תקוה תלבש מחר (שלישי, 19:00, 5+ לייב) חג, כשמכבי והפועל ייפגשו לקרב מרתק בשמינית גמר גביע המדינה. השתיים נפגשו העונה פעם אחת במסגרת הליגה, כשהפועל ניצחה 1:2 משערים של לירוי צעירי ועומרי אלטמן. בגביע נפגשו הקבוצות עשר פעמים, כשמכבי ניצחה חמישה משחקים, הפועל שלושה ושני משחקים נוספים הוכרעו מהנקודה הלבנה.

      הקבוצה של רן בן שמעון תגיע למשחק ללא שלושה שחקנים. צחי גיגי עדיין פצוע ובבדיקה שערך היום התברר כי הוא עלול להיעדר תקופה מסוימת בשל כאבים באזור הקרסול. ההיעדרות של גיגי אינה משמעותית משום שאיתמר ניצן ימשיך לפתוח בשער בכל מקרה. גם חגי גולדנברג לא יהיה בסגל לאחר שנעדר מהאימון בשל מחלה. שחקן נוסף שייעדר הוא בן בן יאיר שלא היה בסגל למשחק האחרון מול הפועל חיפה לאחר שנזרק מהאימון. הפעם בן יאיר, שעשוי לעזוב בינואר, לא בסגל בגלל פציעה.

      כפי שדיווחנו הבוקר, ניקולס פלצ'וק במשא ומתן עם הפועל עכו ולכן גם לא יהיה בסגל למשחק.

      במכבי פתח תקוה רוצים גם להחתים שחקנים וביום ראשון פנו לחמדי סליחי מהפועל עכו. במועדון נרתעים בשלב זה מהסכומים אותו הוא מרוויח (כ-100 אלף שקל ברוטו לחודש), אבל בודקים את הנושא.

      עמירן שקלים שחקן הפועל פתח תקוה לפני חגי גולדנברג שחקן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
      ייעדר. גולדנברג מול שקלים מהמפגש הראשון העונה/יוסי ציפקיס

      לירוי צעירי שכיכב בדרבי הליגה בו ניצחה הפועל פתח תקוה, עשוי לקפץ מהיציע להרכב בדרבי הגביע מול מכבי פתח תקוה, אחרי שהחליט היום לשים בצד את אופציית הפועל תל אביב ולקבל בהכנעה את העובדה שיש לו חוזה עד סוף העונה והוא לא יכול ל"שחק משחקים" עם המועדון. בשיחה עם המאמן עידן בר און אשר במהלכה סוכם כי צעירי נשאר בקבוצה, אמר הקשר למאמן: "למרות שלא התאמנתי בצורה מסודרת בימים האחרונים, אני מרגיש רצון גדול לשחק במשחק הזה ואם תרצה להשתמש בי, אני פה. יש לי רעב גדול לשחק".

      הפועל פתח תקוה תחסר את מייקל טוקורה, חסן אבו זייד ועמירן שקלים הפצועים. בר און עשוי לפתוח עם שני חלוצים, כאשר שחר הירש יצטרף לדור חוגי. "מכבי פתח תקוה תבוא לנקום אחרי שניצחנו אותה בליגה", אמר אחד השחקנים. "אבל אנחנו כבר הוכחנו שיש לנו אופי ולמרות שאנחנו לא בתקופה טובה, אפשר לנצח אותם שוב. אין פייבוריטית במשחק".

      קאלה דרשלר אמור לפתוח, אבל מיד אחרי המשחק ימשיכו בפתח תקוה בניסיונות לצרף את ניל אברבנל. החלוץ אמיר האדז'יץ' מהפועל עכו הוצע לקבוצה, אבל עלותו 80 אלף שקל ברוטו לחודש וזה גדול על פתח תקוה.

      עידן בר און מאמן הפועל פתח תקוה לצד לירוי צעירי. יוסי ציפקיס
      יחגגו גם בדרבי הזה? עידן ברן און עם לירוי צעירי/יוסי ציפקיס

      הרכבי הקבוצות

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          2
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully