וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל תל אביב 76:79

אלופת אירופה חגגה גם בדרייב אין, צלחה דרבי קשוח וצמוד והיא נראית מוכנה לריאל ביום חמישי. פארגו (17 נק', 9 אס') ורנדל (17 נק') הצטיינו. לימונד היה חלש מאוד באדום (2 מ-11 מהשדה, 4 איבודים)

one

המומנטום הנהדר של מכבי תל אביב נמשך היום (שני) גם בדרבי הלוהט, כשאלופת אירופה גברה על הפועל תל אביב 76:79 בדרייב אין. מדובר בניצחון שביעי רצוף בכל המסגרות לגיא גודס ו-11 ברציפות בליגה, ונדמה כאילו הצהובים מגיעים בכושר שיא לקראת הקרב הלוהט עם ריאל מדריד ביורוליג ביום חמישי הקרוב.

הפתיחה לא הציגה לנו כדורסל גדול, ובכל זאת יוגב אוחיון וג'רמי פארגו, שנמצאים בכושר מצוין, הצעידו את אלופת אירופה ליתרון מוקדם עליו הצליחה לשמור למשך כל המחצית הראשונה. על אף ערב חלש של רביב לימונד (שאכזב, לא בפעם הראשונה, מול מכבי, אם כי הערב יש לו תירוץ, שכן לא היה בריא במאת האחוזים), החזירו לארי אובאנון ויינסי גייטס את המארחת לתמונה והשלימו קאמבק גדול.

ברגעי ההכרעה פארגו (17 נקודות ו-9 ריבאונדים), בריאן רנדל (17) ודווין סמית' לקחו אחריות, כשמנגד החבורה הצעירה של קטש הירבתה לאבד, ודאגו שאלופת אירופה תצא מהדרייב אין עם ידה על העליונה, על אף ערב איום ונורא מחוץ לקשת (4 מ-21). לריאל ביום חמישי זה לא יספיק, אך ביורוליג גודס יקבל בחזרה את מרקיז היינס, שלא התלבש היום, ואולי גם את אלכס טיוס, שנעדר בשל פציעה. הפועל תל אביב, לעומת זאת, יכולה להיות מרוצה מאוד מהפייט שהעמידה - ממש כמו בגביע המדינה, אך ספק אם זה יעודד אותה.

עודד קטש הוא צהוב או אדום בנשמה?

שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו. ברני ארדוב
המנהיג עשה את שלו. פארגו/ברני ארדוב

מהלך המשחק

הפועל תל אביב פתחה עם רביב לימונד, לארי אובאנון, דוראנד סקוט ויינסי גייטס, בעוד מכבי העלתה את ג'רמי פארגו, יוגב אוחיון, דווין סמית', ג'ייק כהן ובריאן רנדל. אוחיון קלע את חמש הראשונות של אלופת אירופה, הפועל לא הצליחה למצוא את הטבעת, ואחרי 4:30 דקות הראה לוח התוצאות 0:7 לאורחת. גייטס וג'רון מיימון הכניסו את האדומים למשחק, וסקוט צימק ל-14:12. אלא שסופו וסמית' אמרו את המילה האחרונה, והרבע הראשון הסתיים ב-15:23 למכבי.

גייטס צימק ל-23:20, אוחיון ענה עם שלשה שקבעה 22:28, פארגו העביר הילוך עם סדרת מהלכים יפים והפער כבר צמח ל-29:38, אך סקוורר צלף מבחוץ, השלים ריצת 1:8 וצימק ל-39:37. פארגו תפר שלשה משלו, ולחדרי ההלבשה ירדה אלופת אירופה 37:42.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון מול שחקן הפועל תל אביב דוראנד סקוט. ברני ארדוב
מחצית ראשונה מצוינת. אוחיון/ברני ארדוב

ג'ייק כהן ופארגו פתחו היטב את הרבע השלישי, והאורחת פתחה יתרון שיא - 37:48. בנקודה הזו הפועל התעוררה: שולדבראנד צלף מבחוץ, גייטס הוסיף סל ועבירה, ואובאנון תפר שלשה שהקפיצה את הדרייב אין, השלימה ריצת 0:11 והשוותה ל-48:48. גייטס השלים מהפך בדרך ל-54:55, אך המילה האחרונה היתה שייכת לפארגו, שקבע 58:60 עם העליה לרבע המכריע.

רנדל קבע 58:64, שמונה דקות לסיום, לימונד סוף סוף קלע וצימק ל-64:62, נאור הוסיף שלשה חשובה וקלע את הנקודות הראשונות שלו במשחק, אך פארגו מצא את רנדל לאלי-אופ מרהיב שהעלה את המארחת ל-65:69, חמש דקות לבאזר. לימונד ואובאנון איבדו, שולדבראנד החטיא, הצהובים הורידו מספר ריבאונדים רצופים בהתקפה, סמית' תפר שלשה גדולה וקבע 67:75, דקה ו-45 שניות לסיום. גמור? עוד לא. אובאנון וגייטס צימקו ל-75:72 בלבד, דקה לבאזר, אך סקוט איבד כדור גורלי, ביתרון 76:79, שתי שניות לסיום החטיא פארגו מהקו, אובאנון לקח את הריבאונד אך איבד לרנדל - והמשחק נגמר. 76:79 דרמטי לצהובים בסיום.

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית'. ברני ארדוב
שלשה גורלית. סמית'/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ג'רמי פארגו 17 (1 מ-7 ל-3), 9 אסיסטים ו-5 איבודים, בריאן רנדל 17 (6 מ-7 מהשדה), יוגב אוחיון 12, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, סילבן לנדסברג 9, ג'ייק כהן 8 ו-3 חסימות, סופוקליס שחורציאניטיס 7, דווין סמית' 7 (1 מ-5 ל-3) ו-9 ריבאונדים, ג'ו אלכסנדר 2.

קלעו להפועל תל אביב: יינסי גייטס 19, לארי אובאנון 18 (4 מ-6 ל-3), דוראנד סקוט 10 ו-6 איבודים, יחזקאל סקוורר 9, ג'רון מיימון 8, רביב לימונד 6 (2 מ-11 מהשדה) ו-4 איבודים, יונתן שולדבראנד 3, מתן נאור 3 (1 מ-4 ל-3).

האדומים מארחים דרבי ראשון בדרייב אין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully