וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "דרום אפריקה פנטסטית, אבל אנחנו חייבים לנצח"

מאמן נבחרת גאנה רוצה ניצחון (ג', 20:00, יורוספורט) כדי להבטיח מקום ברבע גמר אליפות אפריקה: "יש לנו נבחרת צעירה שלעולם לא מוותרת. כלום לא הוכרע עדיין". במקביל: סנגל - אלג'יריה

מאמן נבחרת גאנה אברהם גרנט. AP
עוד ניצחון, זה כל מה שצריך. אברהם גרנט/AP

אחרי חוסר מזל משווע בהפסד לסנגל בתוספת הזמן ומזל גדול בניצחון הדרמטי על אלג'יריה ממש ברגע האחרון, אברהם גרנט וגאנה יתמודדו מחר (שלישי, 20:00, יורוספורט) מול דרום אפריקה, בידיעה כי ניצחון יבטיח להם את הכרטיס לרבע גמר אליפות אפריקה 2015. גאנה מדורגת כרגע במקום השני עם שלוש נקודות, בדיוק כמו אלג'יריה שתפגוש במקביל את סנגל המוליכה (ארבע נקודות). תיקו יספיק לגאנה כל עוד אלג'יריה לא תנצח (בזכות הניצחון עליה). הפסד, וגרנט יוכל להיפרד מהמפעל.

שער הניצחון הדרמטי של אסמואה ג'יאן הרים את המוראל במחנה של הכוכבים השחורים, שכבר היו מרחק דקה וחצי מהדחה מוקדמת. כעת הם תלויים בעצמם וצריכים לנצח את האחרונה בבית, שצברה נקודה בלבד עד כה, אך הציגה יכולת לא רעה גם בהפסד 3:1 לאלג'יריה וגם ב-1:1 מול סנגל. "כלום לא הוכרע בבית הזה", הזכיר גרנט לקראת מחזור הסיום. "נכון, ניצחנו את הנבחרת הכי טובה באפריקה, אבל עכשיו אנחנו פוגשים את דרום אפריקה, שהדיחה בדרך לטורניר נבחרת גדולה כמו ניגריה. הם שיחקו מצוין נגד אלג'יריה. זו נבחרת פנטסטית. לנו יש קבוצה צעירה שהוכיחה שהיא לעולם לא מוותרת. אנחנו באים לכל משחק כדי לנצח, אנחנו חייבים לנצח". ג'יאן ואנדרה איוו, שני הקפטנים שגם כינסו את העיתונאים ממדינתם בבקשה שיתמכו בנבחרת במהלך הטורניר ולא יעבירו דברי ביקורת לאוהדים בבית, ימשיכו להוביל את ההתקפה.

גם לבפאנה בפאנה עוד יש סיכוי, כשהם צריכים לנצח ולקוות להפסד של סנגל. דרום אפריקה ניצחה את גאנה 0:3 בחצי גמר 1996, בדרך לזכייה באליפות אפריקה. היא גברה עליה גם 0:1 ברבע גמר הטורניר ב-2000 ונפרדה ממנה ב-0:0 בשלב הבתים ב-2002. שני משחקי הידידות האחרונים הוכרעו אף הם לזכות דרום אפריקה, שתנסה לשמור על המסורת למרות העליונות האיכותית של היריבה. הקפטן דין פורמן ישחק למרות הפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully