וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים רוצה את ברק בדש ממכבי תל אביב

26.1.2015 / 13:48

בקבוצה מהבירה מקווים שמכבי תל אביב תשחרר את החלוץ. בדש כבר ניהל מו"מ לפני שנה וחצי, אבל טביב סירב לשלם. בבית"ר אמרו: "קשה למצוא עכשיו זרים חופשיים שיכולים לשדרג אותנו"

ברק בדש מכבי תל אביב. ברני ארדוב
טביב לא הסכים לשלם את הסכום ששרצקי ביקש. בדש/ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים ישנו לחץ גדול מאוד להתחזק לקראת סיום מועד ההעברות של ינואר, כאשר במועדון חוששים כי לא יספיקו לעשות זאת והקבוצה תישאר עם הסגל הנוכחי עד תום העונה. מזה מספר ימים הקבוצה עורכת אימונים עם סגל של 16 שחקנים וישנו חשש גדול מאוד שללא חיזוק הקבוצה תתקשה בהמשך העונה.

מאז סוף השבוע עלה שמו של ברק בדש ממכבי תל אביב כמועמד לקבוצה. בדש בן ה-32 עבר לצהובים בינואר 2014 והיה שותף פעיל בזכייה השניה שלהם ברציפות באליפות. בשבועות האחרונים כמות דקות המשחק שלו ירדה והקבוצה מהבירה עשויה להוות אופציה טובה עבורו אם הוא יעזוב. אגב, בדש כבר ניהל מו"מ עם בית"ר ירושלים בקיץ שעבר, אבל אז אלי טביב סירב לשלם את דמי השחרור אותם דרש איזי שרצקי.

יחד עם זאת, כל עוד מכבי תל אביב לא תודיע שהיא מאפשרת לבדש למצוא קבוצה אחרת, בבית"ר לא יכולים להסתמך על האופציה הזו וממשיכים לבדוק אופציות של זרים. בבית"ר נשמעו מיואשים בימים האחרונים ואמרו ש"בתקופה הזו כבר קשה למצוא זרים חופשיים שיכולים לשדרג אותנו".

במועדון עדיין ישנה תקווה שמכבי נתניה תחליט להוריד את מחירו של לארי קאיודה ובמו"מ שיכלול את דמי ההשבחה של אריאל הרוש, ניתן יהיה לצרף את החלוץ הניגרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully