וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "לא יהיה גיהינום, זה בסך הכול משחק כדורסל"

26.1.2015 / 11:50

מכבי תל אביב מתכוננת לדרבי הראשון בדרייב אין (20:50, ערוץ 1). הגארד אמר: "הפועל קבוצה טובה שלוחצת על הכדןר. אנחנו צריכים לבוא עם הגנה אגרסיבית ולהתנפל עליהם מההתחלה"

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון מול שחקן הפועל תל אביב יונתן שולדברנד. ברני ארדוב
"תהיה אווירה טובה מאוד". אוחיון/ברני ארדוב

מכבי תל אביב תתארח הערב (שני, 20:50, ערוץ 1) אצל הפועל תל אביב לדרבי הראשון באולם הדרייב אין. בסיום האימון אמש סיפר המאמן גיא גודס שהוא ביקש משחקניו להימנע מלהגיב לפרובוקציות מהקהל האדום ו"להתמודד כמו ספורטאים מקצוענים".

הקפטן יוגב אוחיון אמר לקראת המשחק: "הולכת להיות אווירה טובה מאוד. הפועל משחקת טוב, אבל אנחנו מרוכזים בעצמנו והתכוננו טוב מאוד למשחק. יש להם קבוצה טובה מבחינה הגנתית, הם מאוד אגרסיביים ולוחצים על הכדור. אנחנו בלי מרקיז היינס, אבל תרגלנו כמה דברים שיעזרו לגארדים להשתחרר בגלל החיסרון שלו".

על האווירה הצפוייה באולם אמר אוחיון: "בכל משחק נגד הפועל יש אווירה חמה, זה טיבו של דרבי. כולנו כבר שיחקנו בדרבי ויודעים למה לצפות. לא הולך להיות שם גיהינום, זה בסך הכול משחק כדורסל. ראינו שוב את המשחק האחרון בגביע. הם חזרו למשחק מטעויות שלנו. אנחנו צריכים לבוא עם הגנה אגרסיבית ולהתנפל עליהם מההתחלה".

מכבי תשחק הערב ללא מרקיז היינס, אותו החליט גודס לא לשתף וללא אלכס טיוס שהתלונן על כאבים ברגלו לאחר משחק היורוליג האחרון. טיוס נשלח לבדיקת אולטרה סאונד וכרגע החשש הוא ממתיחה בשריר התאומים. לא ברור אם הוא ישחק ביום חמישי מול ריאל מדריד, למרות שההערכות הן כי הוא ישותף. אוחיון אמר: "לא משנה מי על המגרש. יש לנו סגל רחב וגם סופו התאמן עם כולם ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully