וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין תציע לאברהם פאס להישאר בתפקיד מקצועי אחרי שיפרוש

26.1.2015 / 9:50

הבלם הספרדי מאוד מוערך במועדון, והתפקיד יוצע לו גם אם יעבור לחצי שנת השאלה במכבי חיפה. גורמים במועדון נגד שחרור שלו לירוקים. לחץ על כליבאת להצטרף, פפאדופולוס עשוי להישאר

one

בני סכנין תציע לבלם הספרדי, אברהם פאס, תפקיד מקצועי במועדון לאחר שיפרוש. בהנהלת המועדון מעריכים מאוד את פאס בן ה-35 ורוצים לראות אותו נשאר גם לאחר שיחליט לתלות את הנעליים. הספרדי מבוקש במכבי חיפה ועשוי לעבור אליה בהשאלה עד סוף העונה, אבל בסכנין יציעו לו תפקיד מקצועי בכל מקרה. בימים הקרובים יתברר אם הספרדי הוותיק יעבור למכבי חיפה או יישאר באצטדיון דוחא. בהנהלת סכנין נחושים לראות את ג'אבר עטאא מגיע ביחד עם מוחמד כליבאת ושחקן נוסף במקומו של פאס. אבל יש גם גורמים במועדון שטוענים שבכל מקרה אסור לשחרר את הבלם, ולא משנה מי הם השחקנים שיגיעו מחיפה.

בסכנין עושים מאמצים לצרף את כליבאת בלי קשר לעסקת פאס. החלוץ שקיבל ממכבי חיפה אור ירוק למציאת קבוצה אחרת, מאוד מבוקש בקבוצה בה שיחק בעונה שעברה, אבל עדיין לא ממהר לחתום. כמו כן אנשי הקבוצה יפנו לבית הדין של ההתאחדות במטרה לקבל את השחרור של דיוגו קאצ'ובה מהפועל ירושלים. עסקת השאלתו של יוסף אבו לאבן מהפועל באר שבע נסגרה והשחקן צפוי להצטרף . בסכנין מקווים שאבו לאבן וקאצ'ובה יוכלו לשחק ביום שבת נגד הפועל חיפה. אם כליבאת יסגור עד יום חמישי, בקבוצה יעבירו גם אותו בבקרת התקציבים. בנוסף, בסכנין עדיין לא ויתרו על האפשרות לצרף את אמיר אבו ניל וממתינים לתשובות מהשחקן ובעיקר מהפועל עכו.

בינתיים, ללא חיזוק, בקבוצה היו מרוצים מאוד מה-1:1 נגד עירוני קרית שמונה בחוץ. בסכנין מקווים שהנקודה תעניק בטחון לשחקנים ותוציא אותם לדרך חדשה. מי שזכה למחמאות גדולות היה איציק כהן, שהציג יכולת טובה מאוד וגם כבש את שער השוויון. גם יאניס פפאדופולוס נכנס טוב למשחק ובקבוצה שוקלים להשאיר אותו כקשר אחורי, מאחורי קאצ'ובה שאמור להצטרף. עם זאת לא נפסלת עדיין האפשרות לשחרר את היווני.

"הרבה קבוצות איבדו נקודות בקרית שמונה והפסידו את המשחק", אמר הקשר פיראס מוגרבי, "עשינו תוצאה טובה. אם היינו מעזים יותר, היינו יכולים גם לנצח, אבל אנחנו לא חזירים והנקודה טובה. עכשיו צריך לחזור למסלול הניצחונות מול הפועל חיפה. אנחנו שלוש נקודות מהקו האדום ואנחנו רוצים לברוח מהאזור הזה".

פיראס מוגרבי שחקן בני סכנין מול קאסיו פרננדס שחקן עירוני קרית שמונה. אנצ'ו, מערכת וואלה! NEWS
"עשינו תוצאה טובה. אם היינו מעזים יותר, היינו יכולים גם לנצח". מוגרבי/מערכת וואלה! NEWS, אנצ'ו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully