וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: אריאל הרוש לא יוכל לשחק הערב נגד בית"ר ירושלים

26.1.2015 / 9:15

מכבי נתניה ניסתה לדחות את ביטול הרישום של השוער והרגיזה את המוסד למעמד השחקן: "בקשה תמוהה ולא ראויה. נראה שאין בכוונת הקבוצה לשלם לבית"ר את 450 אלף השקלים". הרוש: "מה שהזוי זה שבעלים של קבוצת כדורגל חייב לי כסף ואף אחד לא פוצה פה"

שוער מכבי נתניה אריאל הרוש. מגד גוזני
הרישום שלו במכבי נתניה מבוטל. הרוש/מגד גוזני

בקשתה של מכבי נתניה לדחיית מועד ביטול ההרשמה של אריאל הרוש, נדחתה על ידי המוסד למעמד השחקן. על פי פסיקת המוסד, נתניה הייתה צריכה להעביר לבית"ר ירושלים 450 אלף שקלים עד ה-9.12.2015. על פי אותה החלטה, אם נתניה לא מעבירה את הסכום, רישומו בקבוצה יתבטל ב-25.1.

נתניה לא העבירה לבית"ר ירושלים את אותם 450 אלף שקלים, ולכן הרישום של הרוש בקבוצה התבטל. אתמול הגיש המועדון בקשה להאריך את המועד לביטול רישומו של השוער ל-3.2 (תום מועד ההעברות) או לפחות עד ה-27.1 כדי שהוא יוכל לשחק הערב נגד הקבוצה מהבירה, אבל בהתאחדות דחו את הבקשה בזעם.

בהחלטה נכתב: "יאמר מיד, בקשתה של קבוצת מכבי נתניה תמוהה, שלא לומר לא ראויה. החלטתנו בעניינו של השחקן ניתנה לפני למעלה מחודשיים וחצי והייתה שהות ניכרת למכבי נתניה להגיש בקשה זו לפני שבועות רבים, כאשר מצבה הבעייתי ידוע לכל ובוודאי לקברניטיה. עולה מהבקשה ברורות שאין בכוונתה של מכבי נתניה לשלם את הפיצוי שנפסק לבית"ר ירושלים והיא אף מציינת שלא תמנע את העברתו של השחקן לכל קבוצה אחרת, ככל שהשחקן יחפוץ בכך".

בתגובה להחלטה כתב הבוקר הרוש בעמוד הפייסבוק שלו: "מנפלאות הכדורגל הישראלי: הבוקר הוועדה למעמד השחקן לא קיבלה את בקשת מכבי נתניה לאפשר לי לשחק מול בית,ר ירושלים בשל העובדה שלא שולמו דמי ההשבחה עבורי. האמת,לא הופתעתי. מה שהזוי בעיניי זה העובדה שבעלים של קבוצת כדורגל חייב לי מתוקף החלטת בורר מלמעלה מחצי שנה איקס כסף ואף אחד לא פוצה פה. להבנתי, התעלמות מהחלטת בורר ופסיקת בית משפט בנושא הן משהו שהחברה חייבת לתת עלייה את הדעת היום זה אני, מחר זה מישהו אחר מנפלאות הכדורגל הישראלי כבר אמרתי?!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully