וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקלמה הודיע על פרישה:" מאוד מרוצה מהקריירה שהייתה לי"

הארגנטינאי האגדי תולה את הנעליים בגיל 36, אחרי עונת פרישה בקבוצת נעוריו ארחנטינוס ג'וניורס: "הגעתי למקסימום הנאה, מקווה שאנשים גם נהנו ממני, מעכשיו אני רק אוהד"

חואן רומן ריקלמה שחקן בוקה ג'וניורס. AP
סוף הדרך. חואן רומן ריקלמה/AP

הקשר הארגנטינאי האגדי, חואן רומן ריקלמה, הודיע אמש (ראשון) על פרישה בגיל 36. ריקלמה אמר ל-ESPN בארגנטינה: "החלטתי לא לשחק יותר כדורגל. מעכשיו אני רק אוהד. אני מאוד מרוצה מהקריירה שהייתה לי. הגעתי למקסימום הנאה. אני מקווה שאנשים גם נהנו ממני. ניסיתי לתת כל מה שיכולתי בשביל האוהדים של בוקה, נבחרת ארגנטינה, ויאריאל וברצלונה. אני אדם שמקבל החלטות בצורה רגועה, אחרי הרבה מחשבה. חיי הכדורגל שלי נגמרו ועכשיו אני מתחיל חיים חדשים. בואו נראה איך הם ייראו".

בתחילת שנות ה-90, עוד כשהיה נער, ריקלמה נחשב לאחד מהכישרונות הגדולים של הכדורגל הארגנטינאי. הוא הצטרף לבוקה ג'וניורס כשהיה בן 17 ועד מהרה הפך לכוכב הבלתי מעורער שלה וליקיר האוהדים. ב-2002 נמכר לברצלונה תמורת כ-11 מיליון יורו, אבל לא הסתדר עם המאמן דאז, לואי ואן חאל. בשתי העונות הבאות הוא הושאל לוויאריאל ובסופן עבר ל"צוללת הצהובה" באופן רשמי. בעונת 2005-06 היה מהברגים החשובים של ויאריאל בהגעה לחצי גמר ליגת האלופות. ב-2007 ריקלמה חזר לבוקה ג'וניורס ובקיץ האחרון סגר מעגל כשהצטרף לקבוצה בה גדל כנער, ארחנטינוס ג'וניורס.

שחקן ברצלונה חואן רומן ריקלמה. Firo Foto, GettyImages
קריירה מפוארת. ריקלמה במדי ברצלונה/GettyImages, Firo Foto

ריקלמה פרש עם שלל תארים, קבוצתיים ואישיים. הוא זכה בחמש אליפויות ארגנטינה, שלושה גביעי ליברטדורס, גביע ביניבשתי אחד וקופה סודאמריקנה אחד. הוא לבש את מדי נבחרת ארגנטינה 51 פעמים, כבש 17 שערים וזכה במדליית הזהב אולימפית במשחקים ב-2008. בין היתר ריקלמה נבחר לכדורגלן השנה בארגנטינה ארבע פעמים, לכדורגלן השנה בדרום אמריקה פעם אחת ולנבחרת כל הזמנים של גביע הליברטדורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully