וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אם נמשיך ככה, נחזור למקום הראשון בטבלה"

25.1.2015 / 23:10

מאמן קרית שמונה ראה את נקודות האור מהתיקו נגד בני סכנין: "המחצית הראשונה הייתה אחת הטובות שלנו העונה". אלי כהן: "מקווה שבשבוע הקרוב נצטרף כמה שחקנים שישדרגו אותנו"

one

עירוני קרית שמונה פספסה הערב (ראשון) הזדמנות לחזור למקום הראשון בטבלה, כשסיימה רק ב-1:1 נגד בני סכנין. הקבוצה של ברק בכר, שפתחה שבוע עמוס עם שני משחקי ליגה קשים כשבאמצע מחכה לה משחק גביע נגד מכבי חיפה, רחוקה כעת נקודה אחת ממכבי תל אביב. דויד מנגה העלה את קרית שמונה ליתרון בדקה ה-18, אבל איציק כהן איזן בדקה ה-61 כאשר שתי הקבוצות סיימו את המשחק בעשרה שחקנים בעקבות הרחקותיהם של אדריאן רוצ'ט ומוחמד זבידאת.

רוג'רס קולה, עודד אלקיים שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. אנצ'ו, מערכת וואלה! NEWS
שבוע קשה מחכה להם. שחקני קרית שמונה חוגגים את שער היתרון/מערכת וואלה! NEWS, אנצ'ו

מאמן קרית שמונה, ברק בכר, אמר בסיום: "זה מאכזב כי בסך הכול אנחנו משחקים פה בבית. המחצית הראשונה הייתה אחת הטובות שלנו העונה. במחצית השנייה גם בעשרה שחקנים עמדנו יפה, אבל קיבלנו שער וזה מאכזב. בסוף זה היה לפה או לפה, החבר'ה נתנו את הכול ואני לא יכול לבוא אליהם בטענות. הקבוצה חוזרת לעצמה מבחינת היכולת. היה חסר לנו המזל לתת את השער בסוף. אנחנו צריכים להתאושש כי זה שבוע קריטי עם משחק גביע ואחרי זה משחק בטדי. החבר'ה נראו טוב ואנחנו ממשיכים קדימה. החזקנו הרבה זמן במקום הראשון, ואם נמשיך ככה - נחזור לשם".

לקראת המשחק ביום רביעי נגד מכבי חיפה בסמי עופר בגביע, אמר בכר: "שנתיים רצופות אנחנו בגמר הגביע. מכבי חיפה נמצאת במומנטום, תהיה חגיגה ואנחנו נבוא לשחק את הכדורגל שלנו. אם נעשה את זה, אני מאמין שננצח".

רועי קהת: "זה תיקו מאוד מאכזב. שיחקנו טוב במחצית הראשונה, אבל השנייה הייתה פחות טובה. אנחנו קבוצה טובה, ואני מאמין שבהמשך נחזור לעצמנו ונחזור לנצח. מהמחזור השלישי היינו בפסגה, כך שהוכחנו שאנחנו יכולים לשמור על המקום הראשון. נקווה שנביא בהמשך את היכולת שהצגנו במחצית הראשונה. מאמין שאם נשמור על מקום בצמרת עד הסוף, נוכל להיאבק על האליפות. גביע? זה מסע ארוך. יהיה קשה בחיפה, ובטוח שנגיע מוכנים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. אנצ'ו, מערכת וואלה! NEWS
"תהיה חגיגה ואנחנו נבוא לשחק את הכדורגל שלנו. אם נעשה את זה, אני מאמין שננצח". ברק בכר/מערכת וואלה! NEWS, אנצ'ו

מאמן בני סכנין, אלי כהן, סיכם: "אני מרוצה מהנקודה. נכנסנו למשחק לא טוב, נקלענו לפיגור ואחרי ההרחקה שלהם השתלטנו על המשחק. הסתגרנו במחצית השנייה, אבל יכולנו לעקוץ ולנצח. זה היה משחק עם הרבה הקרבה ונחישות, אנחנו עם הרכב חסר ושחקנים פצועים. אני מרוצה מהגישה והעבודה הקשה ואני מקווה שהנקודה הזו, מול יריבה חזקה מאוד, תיתן לנו את הביטחון שאנחנו צריכים. ברור שאנחנו צריכים להתחזק ולעבות את הסגל. יש כמה שמות שאנחנו חושבים עליהם ואני מקווה שבשבוע הקרוב נצרף כמה שחקנים שישדרגו אותנו".

איציק כהן, שקיבל את ההזדמנות בהרכב והיה אחראי לשער השוויון, אמר: "לא יכולתי לבקש יותר מזה. זה כיף לחזור לשחק אחרי תקופה ארוכה שבה ישבתי בחוץ, והשער זה רק בונוס. לא עברה לי מחשבה על פרישה, זה לא היה בכיוון. הכדורגל זה הדבר שאני הכי אוהב אחרי המשפחה שלי. הכוח זה להיות חזק בראש, להגיד לעצמך שבסוף הצ'אנס יגיע, והוא הגיע". על העובדה שהוא העניק נקודה לדוד שלו, אלי כהן, הוא אמר: "אולי זה סמלי, אבל אני מאמין שהכול מקצועי. גילינו יכולת טובה בתקופה האחרונה ובסוך הכול אני מרוצה".

איציק כהן שחקן בני סכנין חוגג שער עם חאלד חלאיילה. אנצ'ו, מערכת וואלה! NEWS
חוזר לעניינים. איציק כהן/מערכת וואלה! NEWS, אנצ'ו
פרננדס ומוגרבי במאבק/מערכת וואלה! NEWS, אנצ'ו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully