וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: קונגו וגינאה המשוונית העפילו לרבע הגמר

קונגו עלתה מהמקום הראשון בבית א' אחרי ניצחון 1:2 דרמטי על פיינליסטית הטורניר האחרון, בורקינה פאסו, שהודחה. המארחת חגגה בגדול עם 0:2 על גאבון, שהולכת הביתה מוקדם מהצפוי

חאבייר בלבואה שחקן גינאה המשוונית. רויטרס
בלבואה כובש ושולח את גינאה המשוונית לחגוג/רויטרס

שתי העולות הראשונות לרבע גמר אליפות אפריקה נקבעו הערב (ראשון) במחזור הסיום של בית א', שסיפק יופי של דרמה. מי שהעפילו לשלב הבא הן קונגו, שעלתה מהמקום הראשון והמארחת של הטורניר, גינאה המשוונית, שממשיכה הלאה לשמחת המקומיים.

בפתיחת המחזור, בו נערכו שני המשחקים במקביל כמובן, לקונגו היו ארבע נקודות והיא שיחקה מול פיינליסטית הטורניר האחרון, בורקינה פאסו, שצברה רק נקודה אחת בשני משחקיה הראשונים. במשחק השני, גאבון, שהגיע עם שלוש נקודות במאזנה, פגשה את גינאה המשוונית שסיימה בתיקו את שני משחקיה הראשונים.

קונגו עשתה את שלה. בדקה ה-51 תייבי ביפומה מאלמריה קיבל כדור רוחב מצוין וכבש משני מטרים את הראשון. לקראת הסיום האקשן העלה הילוך. בדקה ה-86 אריסטיד באנסה הצליח לאזן עבור בורקינה פאסו, אלא שרק דקה אחת עברה וטעות איומה של השוער סאנו אפשרה לפבריס נגוסי אונדמה להסתער על הכדור, שפגע בו וניתז לרשת.

במשחק השני, הקהל המקומי דחף את המארחת ובדקה ה-55 היא קיבלה פנדל, אותו ניצל חאבייר בלבואה שהעלה את גינאה המשוונית ליתרון יקר. גאבון חיפשה את השוויון שהיה שולח אותה לשלב הבא, אבל ארבע דקות לסיום איבן סלבדור חתם את הניצחון הגדול עם שער מקרוב אחרי ריבאונד והחגיגה הגדולה באצטדיון בבאטה החלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully