וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אספניול - אלמריה 0:3, ולנסיה - סביליה 1:3

תומר חמד שיחק 90 דקות, אבל קבוצתו חטפה צמד מכריסטיאן סטואני ועוד אחד מפליפה קייסדו ונותרה מתחת לקו האדום. העטלפים השיגו ניצחון גדול, דייגו אלבס הדף עוד פנדל, צמד לפארחו

כריסטיאן סטואני שחקן אספניול. GettyImages
צמד וניצחון. סטואני/GettyImages

המחזור ה-20 בספרד נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים. בברצלונה, אספניול ניצחה 0:3 את אלמריה ותומר חמד. עוד קודם לכן, דפורטיבו לה קורוניה וגרנאדה נפרדו ב-2:2 ואילו בילבאו ומלאגה סיימו ב-1:1. ולנסיה ניצחה 1:3 את סביליה וחלפה על פניה בדרך למקום הרביעי.

seperator

אספניול - אלמריה 0:3

המארחת קיוותה לנצל את המשחק הזה כדי לברוח סופית מהתחתית ולהתקרב לקרב על אירופה אפילו וכריסטיאן סטואני, עם צמד לקראת סיום המחצית הראשונה, עזר לה לעשות זאת. סרחיו גרסיה בישל את שני השערים לחלוץ האורוגוואי, שבדקה ה-37 טיפס מעל השומר שלו ונגח מקרוב פנימה וכעבור שלוש דקות הגיע ראשון לכדור רוחב שטייל ברחבה ושלח לרשת. בדקה ה-74 כבש פליפה קייסדו המצוין את השלישי של אספניול, כאשר נשלח על ידי ויקטור סאנצ'ס ולא התבלבל מול השוער. תומר חמד שיחק 90 דקות במדי המפסידה.

ולנסיה - סביליה 1:3

ניצחון גדול לעטלפים, שחולפים על פני האנדלוסים בטבלה לאחר משחק יוצא דופן במסטאייה. החגיגה החלה בדקה ה-18, כאשר ולנסיה קיבלה פנדל ודני פארחו שלח אותו לרשת. אותו פארחו השלים צמד בדקה ה-32 אחרי בישול מצוין של אנסו פרס. ארבע דקות לאחר מכן, סביליה חזרה למשחק בזכות פנדל מוצלח של קרלוס בקה. עוד חמש דקות חלפו ובקה קיבל צ'אנס לצמד מהיר, אבל נתקל במלך הפנדלים של הליגה הספרדית. דייגו אלבס הדף פנדל מספר 20 מתוך 39 שנבעטו לעברו מאז הגיע לספרד. פשוט מדהים. אגב, זו הייתה הפעם הראשונה בתולדות ולנסיה בה נשרקים נגדה שני פנדלים במחצית הראשונה במשחק ליגה ביתי. בסופו של דבר, חאבי פואגו סגר עניין עם שער בדקה ה-56.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

משחקים נוספים:

דפורטיבו לה קורוניה - גרנאדה 2:2
לדפור: חוסה רודריגס (34), לוקאס פרס (38). לגרנאדה: פיטי (7), רוברט איבנייז (83)

אתלטיק בילבאו - מלאגה 1:1
לבילבאו: מיקל סן חוסה (70). למלאגה: חאבי גרה (78)

דייגו אלבס שוער ולנסיה. Peter Dejong, AP
אל תתעסקו איתו. אלבס/AP, Peter Dejong

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully