וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב החמיץ פנדל ובישל בדרבי, קני סייף כבש

הישראלי ניסה פאננקה ופספס את המסגרת, אבל סידר את הגול הראשון בדרך ל-0:3 של קלאב ברוז' על סרקל בחוץ. ברוז' פתחה פער של 5 נקודות בפסגה. החלוץ כבש את השני שלו בליגה ב-1:3 של גנט על אוסטנד

קשר קלאב ברוז' ליאור רפאלוב. Nigel Roddis, GettyImages
החמצת פנדל ובישול. רפאלוב/GettyImages, Nigel Roddis

קלאב ברוז' ניצלה הערב (ראשון) את הפסדה של האלופה אנדרלכט, ניצחה בדרבי 0:3 גדול בחוץ את סרקל ברוז' ופתחה פער של חמש נקודות בפסגת הטבלה בליגה הבלגית.

המשחק נפתח בצורה שקולה והאורחים היו זכאים לפנדל בדקות הראשונות. בסופו של דבר, הם קיבלו אחד כזה בדקה ה-28. ליאור ראפלוב, שפתח בהרכב, לקח את הכדור וניסה "פאננקה", אבל הבעיטה שלו הלכה מעל המסגרת.

הקשר הישראלי פיצה על הפספוס המביך שלו חמש דקות לאחר מכן, כאשר שלח כדור עומק יפה לקולומביאני חוסה איסקיירדו, שהתקדם אל תוך הרחבה ובעט בשמאל פנימה. מאותו רגע, האורחים השתלטו על העסק וגם מצאו את המשקוף. בדקות האחרונות הם גם הפכו את הניצחון למוחץ. עשר דקות לסיום המחליף פליפה גדוז כבש אחרי ריבאונד שנהדף מהשוער ובדקה ה-90, שתי דקות לאחר שרפאלוב הוחלף, איסקיירדו חלף על פני השוער והשלים צמד.

* עוד בבלגיה: קני סייף כבש את שערו השלישי במדי קבוצתו גנט, השני בליגה, בניצחון 1:3 על אוסטנד מתחתית הליגה. גנט העלתה את מאזנה ל-40 נקודות בזכות הניצחון והיא במקום השלישי, רק שלוש נקודות מאנדרלכט השנייה. סייף והישראלי השני של גנט, רמי גרשון, פתחו בהרכב וראו את רנאטו נטו מעלה את המארחת ליתרון כבר בדקה ה-11. הרגע הגדול של סייף הגיע בדקה ה-25, כאשר חברו לקבוצה ברצ'ט דז'אגר הוכשל ברחבה, השופט לא שרק לפנדל והחלוץ הישראלי שלח את הכדור פנימה. סייף הוחלף בדקה ה-78, גרשון השלים 90 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully