וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובה ניצחה, שערוריית שיפוט בין סמפדוריה לפאלרמו

האלופה השיגה 0:2 קשה על קייבו בזכות משחק מצוין של פוגבה. פאלרמו נשדדה משער חוקי. אינטר ספגה 1:0 ביתי מטורינו בדקה ה-94, הטלנובלה בין מקסי לופס לאיקרדי נמשכת, פיורנטינה-רומא 1:1

פול פוגבה, יובנטוס. AP
מזל שיש את פוגבה/AP

המחזור ה-20 בסרייה A האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם שישה משחקים. במוקד, האלופה יובנטוס המשיכה לטוס קדימה וניצחה 0:2 ביתי את קייבו החלשה. טורינו ניצחה 0:1 את אינטר בחוץ משער בדקה ה-94. המשחק בין סמפדוריה לפאלרמו הסתיים ב-1:1 והכיל שערוריית שיפוט גדולה עם שער שנפסל. רומא נעלה את היום עם 1:1 מאכזב מול פיורנטינה.

seperator

יובנטוס - קייבו 0:2

הביאנקונרי נאלצו לעבוד קשה מהצפוי לפני שצלחו את המפגש מול החמורים המעופפים מוורונה, ששקועים עדיין מתחת לקו האדום. למזלה של האלופה, יש לה את פול פוגבה המופלא. בדקה ה-60, הצרפתי קיבל מסירה מקרלוס טבס, הניף את רגל שמאל ומחוץ לרחבה שלח כדור מדוד ליד הקורה, כשהוא מותיר את השוער חסר אונים. 13 דקות לאחר מכן, פוגבה הוריד כדור בצורה יפהפייה ברחבה ובעט מהאוויר. הפעם אלבנו ביסארי הקשיש הצליח להדוף, אבל על הריבאונד הסתער סטפן ליכטשטיינר שכבש מקרוב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פול פוגבה ושחקני יובנטוס חוגגים שער. AP
נראים טוב. יובנטוס/AP

אינטר - טורינו 1:0

שני החברים לשעבר שהפכו לאויבים הכי גדולים, מאורו איקרדי ומקסי לופס הארגנטינאים, נפגשו בסן סירו, כאשר שחקן הנראזורי עולה בהרכב וחלוץ האורחת נכנס כמחליף בדקה ה-58. זה גם היה האירוע המסעיר ביותר בהתמודדות הזו עד לדקה ה-93:47, ואז קרה הרגע הדרמטי של הטלנובלה הארגנטינאית:

כדור חופשי עלה לרחבה, מקסי הסיט עם הראש כשהוא עולה מעל לא אחר מאשר איקרדי (!), ואמיליאנו מורטי נגח משני מטרים את שער הניצחון הסופר דרמטי, שהרחיק את טורינו מהתחתית ואת אינטר מהמאבק על מקום באירופה. בסיום המשחק מצלמות הטלוויזיה קלטו את מקסי עושה תנועת חגיגה מגונה כשהוא מצביע על אזור חלציו.

מקסי לופס לקח את מאורו איקרדי תחת חסותו, איקרדי לקח למקסי את האישה: הטלנובלה שמסעירה את איטליה

מקסי לופס ושחקני טורינו חוגגים ניצחון. AP
אוי, כמה זה מתוק. מקסי/AP
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא שוכח. מקסי/מערכת וואלה!, צילום מסך
מאורו איקרדי אינטר מול אמיליאנו מורטי טורינו. GettyImages
הפסד אכזרי לאינטר/GettyImages

סמפדוריה - פאלרמו 1:1

סמפ נאלצה להסתפק בנקודה מאכזבת מאוד במאבק שלה על מקום בליגת האלופות והאמת, היא צריכה להגיד תודה על הנקודה הזו, כי היא הייתה אמורה להפסיד. אדר העלה את המארחים ליתרון בדקה השישית, פרנקו ואסקס איזן בדקה ה-48 ואז, בדקה ה-55, השוויצרי מיקל מורגנאלה שלח טיל שפגע במשקוף ונחת אל הקרקע, בבירור מאחורי קו השער של השוער המקומי, אמיליאנו ויויאנו. שופט הרחבה, שהיה בעמדה מושלמת לראות את השער החוקי, הצליח איכשהו לפספס זאת ופאלרמו נשדדה.

איך מפספסים דבר כזה?

פיורנטינה - רומא 1:1

יובנטוס סיימה את המשחק שלה, התיישבה לראות את המשחק המרכזי של המחזור ונהנתה מכל רגע. יריבתה בצמרת, רומא, איבדה עוד שתי נקודות, הפעם בארטמיו פרנקי והפער בפסגה בסיום המחזור כבר עומד על שבע נקודות. עבור הג'אלורוסי מדובר בתיקו חמישי בשבעת המחזורים האחרונים, בעוד הוויולה נעצרו אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. בדקה ה-19 המארחת עלתה ליתרון כאשר מריו גומז המשיך מקרוב לרשת בעיטה של דויד פיסארו. בדקה ה-34 הגיע רגע מאוד מדאיג מבחינת רומא, כאשר קווין סטרוטמן נטש את המשחק תוך שהוא מחזיק בברך שמאל, אותה ברך בה הוא עבר ניתוח קשה מאוד בשנה שעברה. על פי הדיווחים הראשוניים, הפעם לא מדובר בפציעה חמורה וההולנדי הוחלף בעיקר כדי לא להחמיר את מצבו. רומא מצאה את השוויון ארבע דקות בתוך המחצית השנייה, כאשר חואן איטורבה הוריד כדור נהדר ברחבה ומצא את אדם לייאיץ', ששלח לרשת.

משחקים נוספים:

פארמה - צ'זנה 2:1
לפארמה: עמנואל קאצ'יונה (76, עצמי). לצ'זנה: ניקו פולזטי (21), אלחנדרו רודריגס (89)

ורונה - אטאלנטה 0:1
לורונה: חאבייר סביולה (53)

אדם לייאיץ' שחקן רומא חוגג שער. AP
שער שלא הספיק ליותר מנקודה. לייאיץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully