וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: הליונס ניצחו בדרבי מרתק, הרבלס עדיין מושלמים

25.1.2015 / 17:06

הדרבי בירושלים הסתיים בניצחון 60:86 לאריות על הקינגס, המורדים גברו 34:44 על רמת השרון, תל אביב ניצחה 20:48 את פתח תקוה וחיפה הביסה 6:53 את מזכרת בתיה

יהודה רבלס מול רמת השרון האמרס. ריק בלומסאק,
משחק מרתק בין הרבלס להאמרס/ריק בלומסאק

ליגת הפוטבול הישראלית חזרה לפעילות בסוף השבוע עם ארבעה משחקים במחזור פנטסטי במיוחד.

את המחזור פתחה הצגה כפולה באצטדיון קראפט בירושלים, כאשר המשחק הראשון, דרבי בין ירושלים ליונס לירושלים קינגס, הסתיים בתוצאה של כדורסל, 60:86 לאריות, שיא נקודות משותפות למשחק בליגה. במחצית זה כבר היה 20:50 לטובת הליונס, אבל הקינגס צימקו ורק השתלטות על אונסייד קיק הבטיחה לאריות את הניצחון. חיים שיף סיים עם 86 יארד באוויר, דוד אבל רץ לארבעה טאצ'דאונים ותפס עוד שלושה ואפי משען סיפק עוד רביעייה על הקרקע עם 158 יארד. בצד השני, צ'ארלי הלר סיפק 269 יארד ושישה טאצ'דאונים, יחד עם טאצ'דאון על הקרקע.

במשחק השני, יהודה רבלס כמעט איבדה את המאזן המושלם שלה, אבל צלחה את המפגש עם רמת השרון האמרס וניצחה 34:44. המורדים הובילו רק בשתי נקודות בהפסקה וההאמרס עוד התקרבו לאנדזון בשניות הסיום והיו יכולים לצמק, אך איבדו את הכדור והמשחק נגמר. אברהמי פרקש מסר 200 יארד וארבעה טאצ'דאונים למנצחים, יונתן קורן סיים עם 124 יארד ושלושער ברמת השרון.

האלופה תל אביב פיונירס התקשתה מאוד במחצית הראשונה במשחקה הביתי מול פתח תקוה טרופרס והובילה רק 6:14, אבל אחרי ההפסקה היא ברחה לניצחון קל, 20:48. הקוורטרבק המחליף של תל אביב, סטיב מרקו, היה זה ששיחק וסיים עם 130 יארד ושלושה טאצ'דאונים.

המשחק האחרון של המחזור היה חד צדדי וחיפה אנדרדוגס ניצחה בו 6:53 את מזכרת בתיה סילברבקס, כאשר מאט קאופמן מוסר ל-115 יארד וארבעה טאצ'דאונים ורץ לאחד נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully