וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגווקווה יחזור לניגריה: "הפועל תל אביב לא רציניים ולא כנים"

הבלם הניגרי הגיע לישראל לעבור בדיקות רפואיות, אלי כהן לא אישר את ההחתמה. השחקן כבר הספיק לספר בארצו על המועדון הישראלי: "כמו שהדברים מתנהלים, לא בטוח שאמשיך איתם"

one

הבלם הניגרי אזובויקה אגווקווה הגיע לישראל על מנת לחתום בהפועל תל אביב, אבל מתברר שהמאמן החדש של הקבוצה אלי כהן לא אישר את צירופו והוא יחזור למולדתו.

"המאמן אלי כהן ביקש לבדוק את ביצועיו של אזוביקה לפני שייתן אור ירוק להחתמה", נמסר מהמועדון, "בשבוע הקרוב יצפה המאמן במספר דיסקים שהוכנו על ידי הסקאוט ניר אפרתי ממשחקיו האחרונים של הבלם ולאחר מכן תתקבל ההחלטה לגביו. המועדון אישר לאזוביקה לטוס חזרה לארצו עד שתתקבל ההחלטה"

אין פלא, אם כך, שלשחקן כבר יש מה להגיד על המועדון בו היה מיועד לחתום. אגווקווה נחת ביום שישי בישראל לצורך בדיקות רפואיות בהפועל תל אביב, אבל הופתע מההתנהלות של האדומים.

"לא חתמתי על חוזה באף קבוצה בישראל, הגעתי כדי לדבר עם הפועל תל אביב. אם הפועל תל אביב לא תביא בשורה חיובית אז אחזור לניגריה", אמר אגווקווה בראיון בארצו, אחרי שכבר הספיק להיחשף לבלגן הניהולי במועדון בשהותו הקצרה, "כמו שהדברים מתנהלים, לא בטוח שאמשיך איתם כי הם לא רציניים ולא כנים".

"התאמנתי 20 דקות עם הקבוצה. שמעתי שבניגריה פרסמו שחתמתי בהפועל תל אביב, הופתעתי כשאנשים שלחו לי איחולי הצלחה בפייסבוק. אני לא חתום באף מועדון, אני עדיין שחקן של וורי וולבס. אולי בקרוב אוכל להודיע שחתמתי. במועדון שלי כועסים עליי על זה שחתמתי אבל לא חתמתי עדיין על כלום. הם לא יאמינו לי".

אגווקווה בן 25 שרשם 33 הופעות במדי נבחרת ניגריה, זכה עם נבחרתו באליפות אפריקה 2013 וגם היה בסגל למונדיאל בברזיל. השחקן הגבוה (1.90 מטרים) שיכול לשחק גם כמגן שמאלי, נמצא ללא קבוצה מאז שנפרד מוורי וולבס הניגרית. הוזכר לאחרונה כמועמד לווסטהאם, אודינזה ופנאתינייקוס.

אזובויקה אגווקווה במדי הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
מצפה לבשורות טובות מהפועל תל אביב. אגווקווה/אתר רשמי, הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully