וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - בית"ר: דורי יפתח במקום הרוש, ארסו לא בסגל

השוער הראשון לא ישותף משום שטביב מתעקש על תשלום דמי השבחה בסך 450 אלף שקל, בבית"ר עקצו: "הכול משחק מאחורי הקלעים". בלם האורחת פצוע בכף רגלו (שני, 20:15, ספ' 1)

מחזור 19מחצית26/01/2015
מכבי נתניה
    0
      בית"ר ירושלים
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * בפעם היחידה בה שיחקה בית"ר נגד מכבי נתניה באצטדיונה החדש היה זה לפני שנתיים בעונת הירידה של נתניה. בית"ר ניצחה 2:3 מצמד של אבי ריקן ועוד שער של ערן לוי.

      * אגב, באותו המשחק היו לבית"ר שני קפטנים - אריאל הרוש ועמית בן שושן. שניהם היום שייכים לנתניה אך לא ישחקו ביום שני.

      * בית"ר לא נוצחה בארבעת משחקיה האחרונים והבקיעה 11 שערים.

      * למעלה מארבע שנים עברו מאז הניצחון הביתי האחרון של מכבי נתניה על בית"ר ירושלים. אז, באוגוסט 2010, זה נגמר בניצחון 1:4 לטובת נתניה. עמית בן שושן, כיום שחקן נתניה, רק צימק עבור בית"ר.

      * משחקו האחרון של שניר דורי, שאמור לפתוח בשערה של נתניה, בליגת העל היה לפני כמעט שלוש שנים במדי הפועל פתח תקוה. למרות שזכה למחמאות מיוסי מזרחי הוא לא קיבל העונה אפילו דקה בליגה ובגביע הטוטו.

      אריאל הרוש שוער מכבי נתניה. מגד גוזני
      יצפה מהצד. הרוש/מגד גוזני

      מפתחות והכנות: מכבי נתניה

      רוני לוי המשיך להקרין לשחקנים קטעים ממשחק ההגנה המושלם כמעט של אתלטיקו מדריד. המאמן מצא את עצמו באימון המסכם ללא מספיק שחקנים וזימן שני שחקני נוער כדי להשלים את הסגל. אחרי שחרורם של עידן שריקי, עודד גביש, עמרי קנדה ואנס דאבור, מתמודד המאמן גם עם הפציעות של דיא סבע, עמית בן שושן, שמעון הרוש וכריסטיאן סרגי. ירין חסן יחליף את סרגי במרכז ההגנה ושניר דורי יקבל סוף סוף צ'אנס במקום אריאל הרוש.

      מכבי נתניה נמצאת בבעיה גדולה עם אריאל הרוש. על פי חוזהו של השוער, גם אם נתניה לא תגיע להסדר המדובר עם אלי טביב ותאבד את החזקה על הרוש, היא עדיין תצטרך לשלם את חוזהו עד תום העונה וזאת אם הוא לא ימצא קבוצה אחרת ויישב בבית. מדובר בתסבוכת לא פשוטה עבור המועדון מכיוון שבנתניה היו כאלה שהאמינו כי ניתן יהיה להביא את דני עמוס במקום הרוש, ולהשתחרר במהלך כזה מהתשלום בסך 450 אלף שקל לטביב.

      מקורבי הרוש: "ברור שהמטרה של טביב היא שהרוש לא ישחק נגד בית"ר"

      הצעה שאסור לפספס

      התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

      לכתבה המלאה
      שניר דורי שוער הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
      סוף סוף מקבל צ'אנס. דורי בימיו בהפועל פתח תקוה/מגד גוזני

      מפתחות והכנות: בית"ר ירושלים

      בקבוצה מתכוננים למשחק החוץ מול מכבי נתניה ובמועדון שבו ואמרו לאנשי נתניה בסוף השבוע כי הפתרון היחיד לסוגיית דמי ההשבחה של אריאל הרוש הוא שיועברו 450 אלף שקל לחשבונה של הקבוצה. לאחר שזה לא נעשה, על פי החלטת הוועדה למעמד השחקן היום למעשה אמור להיות מבוטל רישומו של הרוש בהתאחדות לכדורגל כשחקן מכבי נתניה.

      בעוד בנתניה משוכנעים כי טביב יתגמש לאחר המשחק, בבית"ר נשמעו אחרת ואמרו: "זה לא נראה שלנתניה אין כסף אלא הכול משחק מאחורי הקלעים. אם הם היו במצב כל כך קשה הם היו נכנסים למשא ומתן עם קאיודה. הם לא ממהרים לעשות עליו עסקה וזה אומר הכל. פתאום יש רצון שהוא יישאר ולא ממהרים למכור אותו כך שלא ברור מה הם מנסים לעשות שם".

      בצד המקצועי, תומר סוויסה צפוי לרדת לספסל ועומר אצילי צפוי לפתוח במקומו. ישנה אפשרות שגם לידור כהן יפתח בהרכב על חשבון אחד הקשרים, אך כרגע נראה כי השינוי היחיד יהיה שילובו של אצילי. בבית"ר הסבירו כי אחד השיקולים שנלקחו הוא שסוויסה על הספסל זאת האופציה ההתקפית היחידה שיכולה לעשות שינוי. "בשבועות האחרונים, כשאיציק כהן וסוויסה פתחו ביחד, לא הייתה אופציה התקפית על הספסל וזה הדבר הכי גרוע שיכול להיות בסגל".

      הבלם ססאר ארסו סובל מחבלה בכף רגלו ובהחלטה משותפת של הצוות הרפואי והמקצועי ולאחר בדיקה על ידי ד"ר אורי פרנקל, אורתופד המועדון וצילום רנטגן, הוחלט שלא לסכנו והוא יגרע מהסגל. שוער המשנה בן רהב ייעדר בשל מחלה. סתיו שושן יתפוס את מקומו של רהב.

      בנוגע לשחקני רכש, לאחר שכמעט כל הרשימה שהוגשה לאלי טביב נפלה, עשרה ימים לתום מועד ההעברות בבית"ר עדיין בודקים מועמדים, אך מרבית השחקנים אינם כאלה שיוכלו לשדרג אותה. בבית"ר עדיין מקווים כי יוכלו לשאול ממכבי חיפה את אלון תורג'מן או שמעון אבוחצירא והנושא יתברר בימים הקרובים.

      עומר אצילי בית"ר ירושלים חוגג. קובי אליהו
      תופס את מקומו של סוויסה. אצילי/קובי אליהו

      יעמדו למבחן

      מכבי נתניה: אורי שטרית

      על פי המסתמן אורי שטרית יפתח כמגן שמאלי ותהיה לו הזדמנות להוכיח שמקומו על המגרש דווקא בנתניה. בשבוע שעבר עוד קיים שטרית שיחות עם הפועל פתח תקוה אבל לא הגיע איתה להבנות ונשאר בסוף בנתניה.

      בית"ר ירושלים: איציק כהן

      לפני המפלה בגביע איציק כהן נתן באשדוד את המשחק הטוב ביותר שלו מאז הגיע לבית"ר. 9 אמיתי, נתן גוף, שמר על הכדור, היה ראשון לכדורים בראש וגם איים על השער. נגד הפועל תל אביב הוא היה קצת עייף אחרי 120 דקות באשקלון, בית"ר חייבת את איציק כהן של אשדוד בכדי להיות דומיננטית, היא למעשה תלויה בו כיום יותר מבכל שחקן אחר.

      איציק כהן שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
      בית"ר תלויה בו יותר מבכל שחקן אחר. איציק כהן/קובי אליהו

      הרכבי הקבוצות

      שופט: גיא ברגר
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 9700

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully