וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפצע קשה בצוק איתן, ויזניק את ישראמן נגב 2015

סמל אוהד בן ישי יתכבד להוציא לדרך את תחרות איש הברזל שתיערך ביום שישי באילת, בה יתחרה גם אביו: "זו תחרות בקנה מידה עולמי, שעומדת בשורה הראשונה עם 10 תחרויות איש הברזל המובילות בעולם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: יחצ/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום שישי הקרוב יזנקו 1,620 משתתפים מ-26 מדינות לתחרות ישראמן נגב 2015, כשמי שיזניק את המתחרים יהיה סמל אוהד בן ישי, מהפצועים הקשים במבצע צוק איתן הקיץ, שאביו שמעון ישתתף בתחרות. ישראמן נגב תרכז בסוף השבוע הקרוב כ-8,000 אורחים בבית המלון באילת, כשבמקביל לתחרות איש הברזל הרגילה (3.8 ק"מ שחייה, 180 ק"מ אופניים ו-42.2 ק"מ ריצת מרתון), ייערך גם מסלול חצי איש ברזל (1.9 ק"מ שחייה, 90 ק"מ אופניים ו-21.1 ק"מ ריצה), ותחרות שלשות, במסגרתה כל מתחרה מבצע רק ענף אחד מתוך השלושה. כמו כן תיערך תחרות ישראקידס – גרסה מקוצרת לילדים בני 8-15.

ניר ברק, מנכ"ל שוונג אירועי ספורט, הבעלים והמארגנת של ישראמן נגב: "תחרות הישראמן נגב מוכיחה לספורטאים בארץ ובעולם כולו כי למרות הקשיים הכספיים, המגבלות האזוריות והריחוק ממרכזי אירועי הספורט העולמיים באירופה ובארצות הברית ניתן להעמיד תחרות בקנה מידה עולמי כל שנה ולעמוד בשורה הראשונה עם 10 תחרויות איש הברזל המובילות בעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • ישראמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully