וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "בושה וחרפה", מאמן ברדפורד סיטי סירב ללחוץ את ידו

'המיוחד' זעם על ההדחה הסנסציונית של צ'לסי מהגביע והסתכסך עם מאמן היריבה לפני שריקת הסיום: "מקווה שגם השחקנים מתביישים". וגם: ההשוואה המדהימה בין הקבוצות, ועובד הסופרמרקט שחגג

מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו עם מאמן ברדפורד סיטי פיל פרקינסון. GettyImages
עוד צ'ילבה לאוסף. מוריניו מקבל התעלמות מפיל פרקינסון/GettyImages

כשטבעו את המונח 'סיפור סינדרלה', כנראה שהתכוונו בדיוק לזה. ברדפורד סיטי, קבוצת מרכז טבלה בליג 1 השלישית בטיבה באנגליה, הגיעה לסטמפורד ברידג' בעיקר כדי להימנע מתבוסה קשה. עד הדקה ה-41, כשהיא בפיגור 0:2 נראה היה ששאיפתה לא תתגשם, אבל אז קרה הבלתי ייאמן: קבוצת המיליונרים של ז'וזה מוריניו, מוליכת הפרמיירליג להזכירכם, איבדה את העשתונות וספגה רביעייה בדרך לסנסציית ענק. בתווך גם מנצ'סטר סיטי ספגה מהלומה קשה עם הפסד 2:0 למידלסבורו, אבל אחרי משחק שכזה, כפי שקיבלנו בלונדון, גם זה נדחק לשוליים.

ז'וזה מוריניו הכעוס זעם על שחקניו בסיום וכינה את התבוסה "בושה וחרפה". "אני קצת שמח עבור ברדפורד סיטי, אבל בעיקר חש בושה. אני מקווה מאוד שגם השחקנים מרגישים ככה", אמר מאמן הבלוז לתקשורת. "אחזור שוב על מה שאמרתי לפני המשחק - אם נפסיד את המשחק הזה, זו חרפה. בלתי מתקבל על הדעת להפסיד בצורה כזו לקבוצה מליגה נמוכה. גם אני במקומכם הייתי מתקומם ומעביר ביקורת חריפה על המאמן והשחקנים. בעולם אידיאלי המכה הזו תגרום דווקא להשפעה חיובית. את המשחק הבא נהיה פשוט חייבים לנצח".

שחקני ברדפורד סיטי חוגגים. GettyImages
סינדרלה אמיתית. שחקני ברדפורד חוגגים/GettyImages

מוריניו, אגב, הספיק להסתכסך לפני הסיום עם מאמן ברדפורד סיטי פיל פרקינסון, אחרי שניגש ללחוץ את ידו שלוש וחצי דקות לסיום במצב של 2:4 לברדפורד סיטי. "לא הושטתי לו יד חזרה כי נותר עוד מספיק זמן כדי שהמשחק ישתנה. לא אהבתי את זה שמוריניו צעד לקראתי בשלב כל כך מוקדם", הסביר פרקינסון.

כדי להמחיש את גודל הסנסציה, ערכו ב'דיילי מייל' השוואה בין סכומי ההעברות של שתי הקבוצות. בעוד ששווי הרכישות שביצעה צ'לסי מוערך בכ-200 מיליון ליש"ט, זה של שחקני ברדפורד סיטי מסתכם ב-7,500 אלף ליש"ט בלבד, וגם הוא שולם בעבור שחקן אחד בלבד, ג'ייימס האנסון. יתר שחקני הסגל הגיעו בשלל העברות חופשיות ובעסקאות השאלה. אחד משחקני ברדפורד סיטי, סטיבן דרבי, הועסק עד לפני כמה חודשים כמסדר מדפים בסופרמרקט. אתמול הוא חגג בסטמפורד ברידג'.

עוד באותו נושא

גביע אנגלי: סנסציות ענק, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי הודחו ע"י קבוצות מליגות נמוכות

לכתבה המלאה
ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. GettyImages
"בושה וחרפה". מוריניו/GettyImages

גם במנצ'סטר סיטי התקשו לעכל את ההפסד למידלסבורו מהצ'מפיונשיפ. באנגליה עסקו לאחר ההפסד במשחק הידידות בו התכולים נטלו חלק השבוע מול המבורג. סיטי עשתה מסע של יותר מ-4,500 מיילים כדי לפגוש את הגרמנים באבו דאבי ביום רביעי, ושבו למנצ'סטר רק בשעות הערב של יום שישי, מה שגרם לתשישות גדולה.

"אני לא חושב שזה מה שעשה את ההבדל", אמר מנואל פלגריני בסיום. "אפשר להסתכל על זה ככה, אבל אני חושב אחרת. היו לנו שישה או שבעה מצבי הבקעה בטוחים, שיחקנו לא רע, אבל פשוט לא ניצלנו את זה. לא הגיע לנו לנצח, אבל בגלל סיבות שקשורות לכדורגל, לא למסע לאבו דאבי".

מאמן מנצ'סטר סיטי מנואל פלגריני. GettyImages
אכזבה. פלגריני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully