וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברור שהמטרה של טביב היא שהרוש לא ישחק מחר נגד בית"ר"

25.1.2015 / 11:21

בסביבתו של שוער מכבי נתניה מעריכים שטביב ייעתר בסופו של דבר לבקשות המועדון לפרוס את התשלום על דמי ההשבחה. הרוש: "מקווה לבשורות טובות". דורי בכוננות להחליפו (שני, 20:15, ספ'1)

one

מכבי נתניה נמצאת בבעיה גדולה עם אריאל הרוש. על פי חוזהו של השוער, גם אם נתניה לא תגיע להסדר המדובר עם אלי טביב ותאבד את החזקה על הרוש, היא עדיין תצטרך לשלם את חוזהו עד תום העונה וזאת אם הוא לא ימצא קבוצה אחרת ויישב בבית. מדובר בתסבוכת לא פשוטה עבור המועדון מכיוון שבנתניה היו כאלה שהאמינו כי ניתן יהיה להביא את דני עמוס במקום הרוש, ולהשתחרר במהלך כזה מהתשלום בסך 450 אלף שקל לטביב. כעת ברור כי גם אם הכסף לא ישולם לבית"ר, הרוש עדיין יצטרך לקבל את שכרו מנתניה, ובמועדון המתקשה גם כך לשלם משכורות מדי חודש, יהיה בלתי ניתן לשלם לעוד שוער בדמותו של עמוס.

בסביבתו של הרוש העריכו הבוקר כי טביב ייעתר בסופו של דבר לבקשות של נתניה לפרוס את התשלום, או לחילופין יסכים לקבל צ'ק עם כל הסכום לפירעון בקיץ, אלא שזה יקרה רק ביום שלישי, למחרת המשחק בין המועדונים ביום שני (20:15, ספורט 1). "ברור שהמטרה של טביב היא שאריאל לא ישחק מחר במשחק בין בית"ר לנתניה, וזה גם די לגיטימי. אם הוא יסכים להצעה של נתניה זה יהיה רק אחרי המשחק", אמר מקורב להרוש.

היום כתב הרוש בחשבון הפייסבוק שלו: " מקווה לבשורות טובות במהלך 24 השעות הקרובות על מנת שאוכל לקחת חלק במשחק. אני שוב רוצה להודות לכל האוהדים והחברים שתמכו בי במהלך השבוע האחרון". אמש אמר השוער למקורביו: "אני מחכה לשמוע אם הגיעו לפתרון כדי שאדע בדיוק מה לעשות". בסביבתו של טביב אמרו אמש כי הוא משוכנע שיש לנתניה את הדרך לשלם לו את הכסף ולכן הוא לא מוכן להתגמש, מה עוד שכל עניין הרוש הפך מבחינתו לאישי. בנתניה ינסו להיעזר בספונסרים מקומיים כדי לסגור את הסיפור.

בתוך כך, בדק המאמן רוני לוי עם מאמן השוערים את מידת הכשירות של שוער המשנה שניר דורי למשחק, והבין כי אפשר לסמוך על השוער בן ה-27 שמחכה כבר זמן רב לצ'אנס. בנתניה ינסו היום להכשיר את הבלם כריסטיאן סרגי שסובב את הברך באימון של יום חמישי ומאז לא הצליח להתאמן. אם סרגי ייעדר יפתחו עידו לוי וירין חסן יחד במרכז ההגנה. אורי שטרית יחליף את שמעון הרוש הפצוע. עמית בן שושן ודיא סבע הפצועים ימשיכו להיעדר.

אריאל הרוש שוער מכבי נתניה. ניב אהרונסון
עתידו בנתניה לוט בערפל. הרוש/ניב אהרונסון

עדכון ראשון: 08:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully