וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע ביקרו את מליקסון. גורם: "יש בעיה פסיכולוגית"

25.1.2015 / 8:18

לא שקט בבירת הנגב: לראשונה העונה הקשר זכה לביקורת, במועדון סיפרו כי פציעה מגבילה אותו. כעס על דובב גבאי: "לא אשם בהפסד, אבל התנהג בצורה אנוכית". לוי ינסה לצרף עוד חלוץ

one

אחרי תקופה ארוכה בה הגיבו באיפוק ליכולת הקבוצתית, כעס רב שרר אתמול בחדר ההלבשה של הפועל באר שבע. החטאת הפנדל של מאור בוזגלו יצרה לא מעט ריקושטים, שהעיקרי שבהם הוא הכעס שהופנה כלפי דובב גבאי. במועדון רואים בחומרה את הניסיון של גבאי לבעוט את הפנדל למרות ההחלטה של אלישע לוי, וחלק מהשחקנים אמרו אתמול כי "היה מיותר להתנהג בצורה כל כך אנוכית לפני הבעיטה".

אלישע לוי שוחח עם החלוץ בסיום והבהיר לו כי טעה, ובכך החליטו במועדון לשים סוף לעניין. במועדון הדגישו כי "למרות הכעס, גבאי בטח לא אשם בהפסד. לא שיחקנו טוב והאשמה היא קודם כל על רוב השחקנים". גבאי אמור לחתום ללא קשר על הארכת חוזה בקרוב. מלבד ג'ון אוגו ואוסטין אג'ידה, רוב השחקנים לא תפקדו. על הפנדל של בוזגלו אמרו במועדון: "לא מתאים לו להחטיא ככה, אבל עם כל מה שהוא נותן העונה קשה לבוא אליו בטענות".

אלישע לוי הגיב: "גבאי הוא הפנדליסט שלנו והוא בועט טוב, אבל בוזגלו בועט לאחרונה. גבאי לא היה צריך ללכת ולהוציא אותו מהריכוז. הוא לא היה צריך ללכת לשם ודיברתי איתו. פנדל אפשר להחמיץ, גבאי לא היה צריך לגשת לשם. בוזגלו הבקיע את הפנדלים האחרונים, לא הייתה סיבה להחליף".

צדקתם, אין לכם סיבה לדבר על אליפות: על הנסיגה של באר שבע
מאור בוזגלו על החטאת הפנדל: "הכדורגל אכזרי"

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע מחמיץ פנדל. ברני ארדוב
"עם כל מה שהוא נותן העונה קשה לבוא אליו בטענות". בוזגלו/ברני ארדוב

מלבד גבאי, שחקן נוסף שמאכזב את הצוות המקצועי הוא מאור מליקסון. עד כה במועדון בחרו שלא להתייחס ליכולת של הקשר, אבל אתמול הם נשמעו אחרת. "מאור עדיין לא בכושר המשחק שהוא צריך להיות בו. יש לו בעיה ואנחנו מודעים אליה, אבל זה עדיין לא מצדיק את המספרים. הוא צריך לתת יותר מעצמו". לגבי הבעיה עליה דיברו קודם לכן, הרי שמדובר בפציעה שמונעת ממליקסון להיות בשיא כושרו. גורם בקבוצה ציין כי: "מאור מוגבל מאוד בתנועה שלו, יש קטעים שהוא מעדיף לא להיכנס לתיקול או בעיטה חדה כי הוא חושש מהחמרת הפציעה ויש פה בעיה פסיכולוגית. הכל נלקח בחשבון". הבלם החדש לואי טהא לא הרשים אתמול, אבל גם לא ספג ביקורת על יכולתו. "זה בסך הכל משחק ראשון שלו. למעט טעות אחת הוא היה בסדר", אמרו בקבוצה, ובכל מקרה הבלם יירד לספסל במשחק הקרוב לאור חזרת ויליאם סוארס. טהא אף התעמת בסיום עם אלון תורג'מן שבעט את הכדור לכיוונו במקביל לשריקת הסיום.

ללא קשר לעתידו של גבאי, לוי ינסה לצרף עוד חלוץ. שלושת המועמדים המובילים הם שמעון אבוחצירא, אלון תורג'מן ושלומי אזולאי מהפועל תל אביב. ביום רביעי (18:55) תתארח הקבוצה אצל הפועל רעננה במסגרת שלב שמינית גמר גביע המדינה.

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 0:1 את הפועל באר שבע

לכתבה המלאה
מאור מליקסון, הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"יש קטעים שהוא מעדיף לא להיכנס לתיקול או בעיטה חדה כי הוא חושש מהחמרת הפציעה". מליקסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully